maar gelukkig was het lekker droog savonds
naja training begon slecht bike liep niet top beetje gesleuteld waardoor die iets beter liep naja nog niet super XD
verder lekker me rondje kunnne rijden hoop volgendekeer weer erbij te zijn
mvg joey
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
ja en het asvalt gezoent:$ highsider gemaakt(A) voor mijn gezicht heDanny schreef: ik heb me prima vermaakt

vriendelijk of niet, het was wel leuk om te zienminibikerheerhugowaard schreef:minipower schreef:al vond ik die actie van thomas op de baan niet echt vriendelijk ( thomas je weet wel waar ik het over hebBeetje makkelijk om dat achteraf te gaan zeggen.
Ik ga zelf niet meer op een avond rijden. Eerst werken en dan meteen door werkt gewoon niet.

weet niet of je weer wat ik bedoel maar ik had het over het afsnijden toen ik in de binnenbocht lag en daarna voor me ging slingeren zodat ik er niet langs konDanny schreef:vriendelijk of niet, het was wel leuk om te zienminibikerheerhugowaard schreef:minipower schreef:al vond ik die actie van thomas op de baan niet echt vriendelijk ( thomas je weet wel waar ik het over hebBeetje makkelijk om dat achteraf te gaan zeggen.
Ik ga zelf niet meer op een avond rijden. Eerst werken en dan meteen door werkt gewoon niet.
(vooral hoe macho men thomas bijna tegen de stoep reed)