ik heb bijna geen verstand van minibikes, ik ben 14 en heb voor het eerst van een vriend een minibike gekregen, hij heeft hem ongeveer 1 jaar al niet gebruikt, en de minibike is prima in orde.
De minibike is trouwens aardig groot, achter band is dikker dan voorste, en heeft een snelheids teller en had eerst ook knipperlichten. hij heeft ook 2 zeer goede remmen, en hij is gemaakt in China.
Ik en mijn vriend hebben alles geprobeerd, we hebben heel vaak aan de trekstarter getrokken, ook een paar keer met het gas in houden, benzinetank daar voor nog half vol gegooid. maar hij start niet, ook een stuk voor uit geduwd en naar achteren(want de ketting gaat alleen mee als je de minibike naar achteren duwt) maar daarna startte hij ook niet. En volgens ons is er niks aan de hand. trekstarter is prima, benzine lekt niet...
Hoe kan dit?!
Komt dit omdat hij 1 jaar lang niet is gestart?
of Misschien door dat er veel regen op kwam en dat hij nat was?
of moet ik iets met zon schakelaartje doen die aan de motor zit?
mijn vriend zei dat hij omhoog moet staan als je hem wilt aan zetten en naar beneden gaat hij uit...
of moet ik iets doen zodat het benzine goed in het buisje loopt want in het buisje kwam geen benzine er zit ook zon pompje ergens bij de motor, dat is voor het benzine maar ik denk dat dat niet echt werkt
ik zou het niet weten, dus graag hulp
ik heb ook wat foto's zeg het maar als je ze wilt zien
Alvast bedankt