Interessepeiling koppelingsveertjes
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Interessepeiling koppelingsveertjes
Hallo
Even een interessepeiling.
Zouden jullie koppelingsveertjes (3) kopen voor een standaard koppeling van een 49/47cc minibike?
De prijs zou dan €3,50 bedragen inclusief verzending naar België of Nederland. Betaling zou dan via PayPal, eventueel bank gaan.
Als er voldoende interesse is, kan het zijn dat ik 10 of meer sets van China haal, vanaf dat ik ze in huis heb (duurt max. 2 weken) zal de levertijd 1 tot 2 werkdagen naar België bedragen en 2 tot 4 werkdagen naar Nederland.
Alvast bedankt voor het reageren.
Indien je interesse hebt, plaats dan een reactie in dit topic of stuur me een PM en dan kan je een setje reserveren.
Personen die een setje hebben gereserveerd
geen
Zouden jullie koppelingsveertjes (3) kopen voor een standaard koppeling van een 49/47cc minibike?
De prijs zou dan €3,50 bedragen inclusief verzending naar België of Nederland. Betaling zou dan via PayPal, eventueel bank gaan.
Als er voldoende interesse is, kan het zijn dat ik 10 of meer sets van China haal, vanaf dat ik ze in huis heb (duurt max. 2 weken) zal de levertijd 1 tot 2 werkdagen naar België bedragen en 2 tot 4 werkdagen naar Nederland.
Indien je interesse hebt, plaats dan een reactie in dit topic of stuur me een PM en dan kan je een setje reserveren.
geen
Laatst gewijzigd door makke007 op vr 22 jul 2011, 19:38, 3 keer totaal gewijzigd.
-
Harladesh
- forum gebruiker
- Minibike:: chinese rommel.
nooit aan beginnen! - Locatie: Alphen Aan Den Rijn
Re: Interessepeiling koppelingsveertjes
het vervangen van koppelings veertjes was voor mij een hele klus, denk niet dat iedereen daar zin in heeft.
en je kan altijd een race koppeling proberen.
Gas met die zooi!
Ik heb ze ook een keer moeten vervangen en het viel wel mee, het enige attribuut dat ik nodig had was een schroevendraaier.Harladesh schreef:het vervangen van koppelings veertjes was voor mij een hele klus, denk niet dat iedereen daar zin in heeft.
Wat kost een racekoppeling dan als je die koopt?
Dan koop je die, en verkoop je ze toch door?
Daar heb ik wss wel belang bij
ik ga eerst even peilen voor koppelingsveertjes, das wat makkelijker om in te kopen.Beunvin schreef:Wat kost een racekoppeling dan als je die koopt?
een setje extra veertjes kan je alleen al kopen om gewoon op voorraad te hebben.
-
Robvandijck
- forum gebruiker
Waar bestel je ze omdat ze 3.50 zijn ?makke007 schreef:Hallo
geen
-
MiniQuadje49cc
- forum gebruiker
hij wil er zelf geld mee maken slimmerd en je moet ze per grote hoeveelheden kosten per 30 ofzo heb jij miss 30veertjes nodig ? xd
Via China, en inderdaad zoals hierboven word gezegt koop ik ze per 33.Robvandijck schreef: Waar bestel je ze omdat ze 3.50 zijn ?
- minipower
- Beheerder

- Minibike:: Genoeg om een museum te beginnen.
Hoezo zou je in gods naam van die losse ellende veertjes kopen terwel de goede losse 'race veertjes' een eurotje of 5 kosten
of nog beter, een complete goede koppeling 10euro 
Keep the forum alive 
Meer interesse in benzinekraantjes dan?
Lukt voor dezelfde prijs, €3.5 inclusief verzenden.
Lukt voor dezelfde prijs, €3.5 inclusief verzenden.
- minipower
- Beheerder

- Minibike:: Genoeg om een museum te beginnen.
Ik heb geen interesse in die chinese meuk meer
die standaart carburateurs heb ik nog stapels van met das eigenlijk afval... lekker toch altijd ...
Moet alleen nog ff voor mn eerste chinees een sha carb hebben of een butterfly
Daarbij koop ik het zelf toch voor minder in als die chinese gast aanbied
Moet alleen nog ff voor mn eerste chinees een sha carb hebben of een butterfly
Daarbij koop ik het zelf toch voor minder in als die chinese gast aanbied
Keep the forum alive 
Should only ff for a particular first chinese sha carb, or a butterfly