Mijn pitbike wil niet meer vooruit. als je hem in de versnelling zet, hoor je nog wel een tik maar je kunt gas geven wat je wilt, maar doet verder niks. dit geld voor alle 4 de versnellingen. soms klikt hij ook niet in de versnelling. moter blijft gewoon in stationair draaien.
ben totaal niet technisch op schakel gebied.. dus wie kan mij helpen?
alvast bedankt
Leown schreef:Mijn pitbike wil niet meer vooruit. als je hem in de versnelling zet, hoor je nog wel een tik maar je kunt gas geven wat je wilt, maar doet verder niks. dit geld voor alle 4 de versnellingen. soms klikt hij ook niet in de versnelling. moter blijft gewoon in stationair draaien.
alvast bedankt
gaat over dit type blok:
als eerst welkom in de pitbike wereld en mooie bike trouwens.
ik denk dat jou probleem bij de afstelling van je koppelingskabel licht,
zet je koppelingskabel ff wat losser want ik vermoed dat hij niet ontkoppelt als je je koppeling handel loslaat,
Leown schreef:Mijn pitbike wil niet meer vooruit. als je hem in de versnelling zet, hoor je nog wel een tik maar je kunt gas geven wat je wilt, maar doet verder niks. dit geld voor alle 4 de versnellingen. soms klikt hij ook niet in de versnelling. moter blijft gewoon in stationair draaien.
alvast bedankt
gaat over dit type blok:
als eerst welkom in de pitbike wereld en mooie bike trouwens.
ik denk dat jou probleem bij de afstelling van je koppelingskabel licht,
zet je koppelingskabel ff wat losser want ik vermoed dat hij niet ontkoppelt als je je koppeling handel loslaat,
ik hoop dat je hier wat aan heb.
groetjes emre
oow sorry vergeten om te zeggen,
het kan ook aan het inrijden liggen,
die schakelbakken moeten natuurlijk ff wennen en soepel worden tijdens het inrijden,
probleem is opgelost één of andere idioot had het plaatje van de koppeling verkeerd om gezet zat speling op.. heb plaatje omgedraaid en schakeld nu wel tandwiel van ketting is ook nodig aan vervanging toe, motor gaat nieteens vooruit omdat al die tandjes naar de kl*te zijn..
zo hoort het:
zo ziet t er bij mij uit:
kon hem zo van de as trekken, zonder moeite..
dus dat word nieuwe halen.