Collin Veijer liet mooie dingen zien, zijn lijnen worden met de ronde steeds mooier en beter en de snelheid zat er ook wel goed in, gewoon een 6 jarige held.
Sandro reed nu voor het eerst in Huizen in de snelle groep en hij kon lekker meekomen in zijn groepje en liet het kaas niet van zijn brood eten.
Scott Deroue was ook aanwezig en liet menig een de mooie lijnen zien alleen jammer van zijn zere enkel die hij opliep tijdens een korte zweefvlucht in het maken van een snelle ronde.
Victor Steeman was er ook en ik zag hem een beetje worstelen met het vinden van voldoende grip, misschien toch aanleren om in de bochten je buitenste voet op de stepjes te houden en zodoende druk uitoefenen om grip te krijgen?????
Maar een waar genot om zijn 4 takt te horen bulderen, Kevin kon zich lekker stuk bijten op Scott en Kevin mocht ook op de GRC van Scott rijden.
Ook Kevin reed lekker hard in de rondte en het verschil in snelheid wordt steeds kleiner dus dat ging ook helemaal goed.
Joan Majoor onze oudste deelnemer reed zijn zelfbouw 4 takt weer stuk, maar hij werkt bij de shell dus zal wel door de olie komen
Ook onze mod. Niels reed nu eens een keer niets stuk.
Verder iedereen die ik niet genoemd heb zoals Barrie, Peter Loodschilder,de Hakker enz. bedankt voor de gezelligheid, en de volgende keer zet ik de andere pit uitgang open zodat we een aparte ingang en uitgang hebben van de pitstraat om de doorloopsnelheid op te voeren.
groeten en tot over 2 weken maar dan wil ik dit jaar eindigen een een wedstrijd voor elke groep.
Ruud en Kevin Groeneveld