Hee! Ik had een vraagje. Ik heb nu een Blata B1 rep en wilde graag een polini 910 kopen. Ik hoorde dat een polini 910 wel een maatje kleiner is dan de B1 en ik ben 1.90m. Nu zag ik ook iemand van mijn lengte ook op een Blata elite rijden terwijl die ook niet zo groot is. Is de Polini 910 net zo groot als een Blata elite? En is het uit te houden voor mij op zon ding?
Groeten Stijn
Verschil in grote blata B1 en Polini 910
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Barry
- forum gebruiker
- Minibike:: Grc RRz 12
Re: Verschil in grote blata B1 en Polini 910
Eerlijk gezegt voor iemand van 1.90 zou ik NIET op een polini 910 gaan rijden.stijn schreef:Hee! Ik had een vraagje. Ik heb nu een Blata B1 rep en wilde graag een polini 910 kopen. Ik hoorde dat een polini 910 wel een maatje kleiner is dan de B1 en ik ben 1.90m. Nu zag ik ook iemand van mijn lengte ook op een Blata elite rijden terwijl die ook niet zo groot is. Is de Polini 910 net zo groot als een Blata elite? En is het uit te houden voor mij op zon ding?
Groeten Stijn
Dit is namelijk behoorlijk klein en volgens mij wel te vergelijken qua grote met een Blata 2.6 en met mijn 1.90 kon ik daar niet op rijden.
GRC RRz 12
Bzm40cc 09
Bzm40cc 09
- minipower
- Beheerder

- Minibike:: Genoeg om een museum te beginnen.
Re: Verschil in grote blata B1 en Polini 910
Een polini 910 is inderdaad wel heeeeel erg klein, kleiner als een blata elite 2.6 of weet ik wat
als je 1,90m bent kan je beter een midi kopen.
Niels
Niels
Keep the forum alive