Echte polini of neppe?
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
john-motorsport
- forum gebruiker
Re: Echte polini of neppe?
NEP NEP NEP maar wel mooi koppelingshuis,.
Niet meer Pk's maar sneller!!!
Sean van Bergem Standaard 40 GRC mix 3e plaats 2011
Sean van Bergem Open 40 (15mm dellorto i.v.m. gewicht)DM telai FactoryR Kampioen 2012 in 7 wedstrijd dagen!!
Sean van Bergem Standaard 40 GRC mix 3e plaats 2011
Sean van Bergem Open 40 (15mm dellorto i.v.m. gewicht)DM telai FactoryR Kampioen 2012 in 7 wedstrijd dagen!!
-
MxGear
- forum gebruiker
- Minibike:: Puch zelfbouw.
Als hij gewoon de buitenkant doet..Kikiracing schreef:je koppelings kom zou ik niet puiten dan gaat ie heel erg stinken omdat ie gaat slippen op het verf denk ik. ook niet echt goed voor je koppeling
Maar ik denk dat het warm word en na een tijdje bladert het af..
Maar da weet ik niet of dat gebeurt :p
gr Frank
Second place is the first loser!
- Timotje231
- forum gebruiker
- Minibike:: Chinese miniscooter 2x, Zelfbouw 70cc Puch Minibike, Polini 911 rep, Go-ped sport rep
Binnenkant doe ik niet, alleen de buitenkant. Dan gaat ie toch niet stinken?Kikiracing schreef:je koppelings kom zou ik niet spuiten dan gaat ie heel erg stinken omdat ie gaat slippen op het verf denk ik. ook niet echt goed voor je koppeling
- Kikiracing
- Moderator

- Minibike:: ZPF 207 BZM 5p
- Contacteer:
dan moet je wel erg goede en lak die tegen warmte kan gebruiken, mij lijkt het niet slim. Haal je wel eerst je kom uit het huis vanwege lager ect?

Bikes:
Suzuki GSXr 600 2011
ZPF 207 Midi bzm 40cc 5p 2t
- Timotje231
- forum gebruiker
- Minibike:: Chinese miniscooter 2x, Zelfbouw 70cc Puch Minibike, Polini 911 rep, Go-ped sport rep
Kan je de kom eruit halen dan?, maar ik ga hem maar niet spuiten denk ik, dan moet ik ook weer hitte bestendige lag kopen enzo...Kikiracing schreef:dan moet je wel erg goede en lak die tegen warmte kan gebruiken, mij lijkt het niet slim. Haal je wel eerst je kom uit het huis vanwege lager ect?
Gr Timo
- Kikiracing
- Moderator

- Contacteer:
ja de kom kan je er uit halen.. 

Bikes:
Suzuki GSXr 600 2011
- dennis
- forum gebruiker
- Contacteer:
kan je nu eindelijk rijden op grootebroek Timo.
Hopen dat je met deze meer plezier hebt dan de puch.
Gr dennis
Hopen dat je met deze meer plezier hebt dan de puch.
Gr dennis
old school rules
- Lg tweewielers
- Moderator

- Contacteer:
Ik zou de motor niet spuiten maar mooi oppoetsen.. Spuiten staat een beetje kinderachtig.
Beetje polijsten, schuren en poetsen met belgom alu polish geeft een mooi resultaat!
Gr,
Beetje polijsten, schuren en poetsen met belgom alu polish geeft een mooi resultaat!
Gr,
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Bekijk ook de website
- Timotje231
- forum gebruiker
Toerenteller is net afgehaalt, ziet er goed uit, dus die ga ik morge even instaleren, en als het nodig is, de koppeling afstellen, alleen zou ik de koppeling ook kunnen afstellen, zonder die eruit te kunnen halen?
Gr Timo
Gr Timo
- Kikiracing
- Moderator

- Contacteer:
ja, ik denk dat niemand zn koppeling er uit haald om af te stellen.. weet je uberhaupt hoe het moet?

Bikes:
Suzuki GSXr 600 2011
- Timotje231
- forum gebruiker
Ja, ik weet et, als ie eerder moet aangrijpen, moeten de veertjes losser, als ie later moet aangrijpen, moet ie strakker, en de schoentjes moeten precies gelijk zijn.Kikiracing schreef:ja, ik denk dat niemand zn koppeling er uit haald om af te stellen.. weet je uberhaupt hoe het moet?
Gr Timo
-
Picobello
- forum gebruiker
- Minibike:: GRC GP Midi replica
Blata Minimotard 2.6 - Locatie: Oss
Maar daarvoor moet het koppelingshuis en de koppelingskom er wel af......
Ga eerst nou eens rijden voordat je begint met sleutelen. Zo'n blokje maakt A veel meer toeren dan het gemiddelde Puch blokje en B grijpt de koppeling bij dit soort minibikes pas erg laat aan.
Toen ik de Blata Elite wat terug getuned had voor mijn zoontje pakte de koppeling helemaal niet meer omdat hij het aangrijpingstoerental niet eens meer haalde. De koppeling kon ook niet verder terug gesteld worden dus moest er een andere ristrictor in voor meer toeren.
Vraag tijdens de training eens aan anderen wat zij van het aangrijptoerental vinden.
Ga eerst nou eens rijden voordat je begint met sleutelen. Zo'n blokje maakt A veel meer toeren dan het gemiddelde Puch blokje en B grijpt de koppeling bij dit soort minibikes pas erg laat aan.
Toen ik de Blata Elite wat terug getuned had voor mijn zoontje pakte de koppeling helemaal niet meer omdat hij het aangrijpingstoerental niet eens meer haalde. De koppeling kon ook niet verder terug gesteld worden dus moest er een andere ristrictor in voor meer toeren.
Vraag tijdens de training eens aan anderen wat zij van het aangrijptoerental vinden.
Je hoeft niet bang te zijn voor de 100 paardjes onder het zadel van een motor
maar kijk uit voor de ezel die erop zit.
maar kijk uit voor de ezel die erop zit.
- Timotje231
- forum gebruiker
Ik heb niet veel verstand van polini's, maar ik had vandaag de Toerenteller aangesloten, en hij greep pas aan bij ong 11.000 toeren, als ik erop zit, dus dat lijkt mij niet heel erg goed, of hoort dit zo?...Picobello schreef:Maar daarvoor moet het koppelingshuis en de koppelingskom er wel af......
- Lg tweewielers
- Moderator

- Contacteer:
volgens mij pakken ze orgineel lager maar ik zou eerder mijn gereedschap meenemen en vragen / afspreken of iemand langs de baan je kan helpen aangezien je het zelf denk ik gaat verknallen.
Gr,
Gr,
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
Bekijk ook de website
- Timotje231
- forum gebruiker
Ja, dan zal ik dat dan wel doen, maar moet helaas wel de banden verwisselen, maar dat is wel makkelijk volgensmij. Iemand nog een slimme tip om de makkelijk te verwisselen?, had iets gehoort om de band in een warme bak met water te zetten, en dan droog maken, en dan gaat hij er makkelijker omheen?Lg tweewielers schreef:volgens mij pakken ze orgineel lager maar ik zou eerder mijn gereedschap meenemen en vragen / afspreken of iemand langs de baan je kan helpen aangezien je het zelf denk ik gaat verknallen.
Gr,
Gr Timo