Tandwielen kopen
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Thomas
Tandwielen kopen
Hallo, ik zal in juli op circuit gaan rijden. Maar het is nogal kort. Daarom zou ik heb sneller laten op trekken. Dus heb ik een andere vertanding nodig hé? Ik had gedacht om een groter vanachter te steken. Kan ik dat ergens kopen in West-Vlaanderen of Bestelen in België zodat het niet teveel kost. Wat betalen jullie daarvoor (als je er al 1 hebt)
En wat is het beste, een kleiner van voor of een groter van achter?
ik heb nu 8 (voor) - 68 (achter)
En wat is het beste, een kleiner van voor of een groter van achter?
ik heb nu 8 (voor) - 68 (achter)
-
ruud
- forum gebruiker
-
Thomas
-
de winter
- forum gebruiker
- Contacteer:
-
Gast
ik heb 6 vooraan en 70 achteraan, van polini ... heeft me 95 euro gekost bij www.*geen sponsor*
-
basjee
- forum gebruiker
- Contacteer:
-
Thomas
amaai en scheelt het veel?jonas_liekens schreef:ik heb 6 vooraan en 70 achteraan, van polini ... heeft me 95 euro gekost bij www.*geen sponsor*
-
steurtje
- Moderator

- Contacteer:
die zijn er echt voor gemaakt dus die kunnen echt flinke krachten aan die originele van sendai en al dat is gewoon zo goedkoopmogelijk gedaan mijn achtertandwiel trekt iedere keer krom dat zal bij iedereen gebeuren die een chinees heeft! en zodra je van polini blata of wat dan ook wat past er op zet zal dat echt niet meer gebeuren of je moet je chinees zo opfokken maar dat lukt je niet dus is wel aanteraden maar... het kost gewoon een hoop geld in 1x maar dan kun je in iedergeval langer er mee rijdenbasjee schreef:hoeso zou je er een van polini kopen?
zijn die veel bter?
-
Gast