Het was in 1 woord fantasties. Lekker gezellig met meer dan zat mensen. Niet zo druk als anders maar toch 38 rijders aanwezig.
Mooi in 2 klasses en dat werd wat.
Ik ben helemaal kappot. Dan op mijn Puchje en dan op de de Blata Quad (geprepereerd door Ruben). Het Quadje liep zo fijn dat er vele op hebben gereden. Ja ook Tanja had het reuze naar haar zin. Ze was op het laatst zo moe dat ze zelfs haast in slaap viel op de bike. Mooi toch.
Ik had de voetsteunen veranderd en dat wierp zijn vruchten wel af. Nou ben ik niet de snelste op de baan maar........ het gaat steeds beter met me
Ja dat is dus ook een manier.
Pris had haar dagje niet. Allereerst had ze vannacht niet geslapen omdat ze vandaag 14 werd EN HEEL VEEL KUSJES KREEG en.......... was ze denk ik zenuwachtig dat ze Jasper niet voor bleef.
Maar het was dus nergens voor nodig geweest omdat ze vandaag Jasper WEL voor bleef. Mooi gedaan!!
Het is wel opletten geblazen voor mij als er weer eens een paar van die gekken voorbij komen. Zoals Mike, Ruben, Adje en Leon. !CENCUUR! wat gaan die klojo's hard. Die hou ik dus (als hobby rijder) echt niet bij. Kijk als Adje nu op de bike van Merun gaat rijden is er geen vuiltje aan de lucht. Dan komt ie na vallen en opstaan nog echt geen meter vooruit
Het was dus weer een mooie dag die weer bij geschreven kan worden.
Groeten Twan
PS foto's even geen tijd voor gehad als je beide klasses moet rijden