Maar het was er reuze gaaf gassen. Ongeveer 40 rijders in 2 groepen. Waardoor er niet te veel in een groep zaten. Samen met Randall, Kevin en Talby ging het er lekker gaaf aan toe tussen ons. Op elkaar wachten en dan gassen. Soms haaks de bocht om maar dat kon de pret niet drukken. Kevin vergat even dat hij een nieuwe achterband had zodat hij eigenlijk meteen een schuivertje maakte. Het leuke was dat het koppel van Kevin en mijn Puch lekker hoog lag en daarom snel weg waren uit de bocht. Randall en Talby (thai Chi) hadden het daarom moeilijk om te volgen. Maar de rijkunsten van die 2 waren zo goed dat ze ons redelijk bij bleven. En.................jaja eindelijk kwam ik eens met de knietjes aan de grond.
Jos Verstappen en de Bex familie waren ook lekker bezig. !CENCUUR! wat gingen die hard rond. Op een gegeven moment zat Richard Bex achter me en hij maar roepen. Ik begon spontaan te lachen en riep maar eens terug. Toen begon hij te lachen zodat we ineens met elkaars stuur en ellenbogen en knieen in elkaar hingen. En ja die dingen gebruiken hun vele keren. Maar ze zetten ons niet zomaar aan de kant. Dat dus niet.
Verder hebben de meeste zonder al te veel problemen lekker hun rondjes kunnen rijden. Alleen had Randall op het eind toch een gat in zijn knie waar een M6 boutje in kon
Dus op naar de volgens keer gassen.