schroefje 1 ding snap ik niet die motor word in de fabriek gemaakt en dan zet jij er een andere uitlaat op terwijl die uitlaat in de fabriek helemaal is uitgemeten en precies is gemaak voor die motor...
en word er met de nk's 15 pk berekend op het 8ter wiel of bij de krukass..???
Ik vond het ook super gezellig. Beetje glad maar je daar leer je ook weer van. En nog bedankt he Ruben om de hele motorbeurs over te lopen voor het ventieldopje
[b][color=red]klik hier voor onze site[/color][/b] [size=200][b][url=http://www.ssb-racing.nl]SSB-racing[/url][/b][/size]
*geen sponsor* Racing Team schreef:schroefje 1 ding snap ik niet die motor word in de fabriek gemaakt en dan zet jij er een andere uitlaat op terwijl die uitlaat in de fabriek helemaal is uitgemeten en precies is gemaak voor die motor...
en word er met de nk's 15 pk berekend op het 8ter wiel of bij de krukass..???
M.v.G..Mikey..Minibikey...
Liever dit over de Pm te doen dit heeft niets meer met dit draadje te maken.
Maare kijk eens in het regelement op pag:29 paragraaf:17.4
Enne mijn uitlaat is ook geheel op maat gemaakt op de berekeningen van mijn getuned blok
Boertje schreef:Ik vond het ook super gezellig. Beetje glad maar je daar leer je ook weer van. En nog bedankt he Ruben om de hele motorbeurs over te lopen voor het ventieldopje
geen probleem jonge ik heb het ventielsleuteltje met plezier voor je gehaald.ben wel 3mm rubber van mijn schoenzolen kwijt na al die kilometers lopen om zo'n ding tevinden.
hahahaha maakt toch niet uit rubben als je op een echte kluk kluk wilt lijken moet je op bloten voeten lopen en je eigen zo op maken net als die (nep) indiaan... met zijn vliegende vrachtwagen...
hahahahaha....