-------------------------------------------------------------------------------------
Hallo,
Ik heb gisteren mijn oliekoeler opgehaald, daarvoor ben ik naar Hasselt gereden,
Het betreft een (weinig gebruikte) Shark Oliekoeler: Hier een aantal Foto´s.
Een foto van een het doosje waar alle spulletjes in zitten

Een foto van de oliekoeler zelf.

Een foto van de olieslangen.

Een foto van de aanluiting voor op de Cil. kop (is nog niet zeker of we die
gaan gebruiken, dat zien we nog wel.)

Hier een foto van het hele zooitje bij elkaar.

Oja, vanavond worden er nog wat foto´s gemaakt van het blok onder het frame, want die hangt er al onder)
Einde Update..
gr.
---------------------------------------------------------------------
Aangezien iedereen die een zelfbouw bike heeft een 2-takt is wil ik natuurlijk iets anders.
Heb ik me dus voor genomen om een 4-Takt tebouwen, Die goed onder een minibike past, Hiervoor heb ik gekozen het blok van een ss50
Vroeger heb ik altijd Honda gereden, dus heb ik er ook aan gesleutelt.
Het Idee was een 4-Takt tebouwen, zonder versnellingsbak.
Deze is er dus ook helemaal van afgezaagt.
Net als bij de meeste Scooterprojecten zijn de krukas telang, in dit geval was dat ook zo. Deze is afgedraaid tot de gewenste lengte. Zodat het net paste, Rechts aan de orginele koppelingskant zit er de Ontsteking (het is
een Tai chi/Blata Replica ontsteking)
[Kant waar eerst de ontsteking zat, nu dus de Koppeling.)

Het spreek voor zich dat er aan de kant van de orginele koppeling nu de Ontsteking zit met de trekstarter. deze is ook van een Tai Chi/Balat Replica.
[Hier de kant van de Orginele Koppeling, die plaats heeft gemaakt voor de Nieuwe ontsteking + trek starter.]

De ophang punten Die komen overeen met die van een Puch blok.

We gaan Later nog een Nieuw Frame bouwen, Maar zolang komt dit blok onder mijn ouwe Zelfbouwer tehangen (waar eerst een puchblok onder hing)

(dit is een oude foto)
De setup is nog standaard, maar daar komt verandering in!
Aankomende Maandag gaan we een Shark oliekoeler ophalen.
Nou jongens en meisjes, Dat was het weer voor vandaag!.
gr.