Raar probleem
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Gast
-
Gast
-
Gast
.
Zo,
ik heb rsc zuidlaren gebeld.
Nu heb ik met hem gesproken. Hij heeft verteld dat ik het door iemand moet laten nakijken en dan kan ik de onderdelen opgestuurd krijgen
maar het volgende probleem is.. ben geen motor freak...
als ik paar mensen bij gelredom zie rijden dan neem ik hem mee..
misschien kunnen ze mij helpen..
ik heb rsc zuidlaren gebeld.
Nu heb ik met hem gesproken. Hij heeft verteld dat ik het door iemand moet laten nakijken en dan kan ik de onderdelen opgestuurd krijgen
maar het volgende probleem is.. ben geen motor freak...
als ik paar mensen bij gelredom zie rijden dan neem ik hem mee..
misschien kunnen ze mij helpen..
-
Gast
.
nu heb ik er gisteren aan gesleuteld..
heb iets ontdekt.. wanneer ik de schroefje bij het stationair stellen van de minibike hoger zet lijkt het alsof hij weer vooruit wilt.. ook lekt er dan veel benzine uit het slangetje die aan de caberateur zit.. kan het aan de luchtfilter liggen???
want ik ree er ongeveer 60km/u toen sloeg hij in 1 keer af.. en toen was dit probleem ontstaan en wanneer ik gas geef hoor ik de luchtfilter raar lucht zuigen
heb iets ontdekt.. wanneer ik de schroefje bij het stationair stellen van de minibike hoger zet lijkt het alsof hij weer vooruit wilt.. ook lekt er dan veel benzine uit het slangetje die aan de caberateur zit.. kan het aan de luchtfilter liggen???
want ik ree er ongeveer 60km/u toen sloeg hij in 1 keer af.. en toen was dit probleem ontstaan en wanneer ik gas geef hoor ik de luchtfilter raar lucht zuigen
-
Gast
-
Gast
-
Gast
-
Gast
-
Gast
-
Gast
Re: .
Dat is normaal, als je gas geeft heeft hij ook lucht nodig. Krijgt hij niet teveel lucht, zodat je hem smoort?YasarY schreef:hmmm... zal morgen even ernaar kijken
ook nog iets geks.. als ik klein beetje gas geef hoor ik echt vanuit de luchtfilter dat hij lucht hapt..
als ik teveel gas geef valt hij uit..