Raar probleem
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Raar probleem
Hallo,
Ik heb een probleem met mijn minibike.
Ik ree ermee bij gelredome in arnhem. was op volle snelheid.(hij was niet echt warm, ik zet hem elke 15a 30 minuten voor 10 min uit ivm warmte) en in 1 keer sloeg hij af.. het leek echt alsof hij geen benzine meer kreeg.
maar nadat ik hem weer ging starten deed hij het perfect totdat ik weer wou wegrijden, als ik geen gas geef dan draait hij netjes stationair. maar wanneer ik gas geef slaat hij af. wanneer ik rustig gas geef gaat hij wel vooruit maar dan komt er veel rook uit de uitlaat en gaat niet echt vooruit.
je hoort ook raar geluid uit de luchtfilter als ik gas geef.
omdat ik niet echt veel verstand hebt van die dingen zet ik toch even hier de punten op die mij opvallen.
1 sproeier nagekeken maar die was niet vies.
2 in het begin van de uitlaat ontsnapt er lucht.
3 bougie nagekeken en hij vonkt wel.
4 bougie dop trok ik zo los. is dat normaal?
Het is een sendai Aikido.. en heb 98 ongelood met 2 takt olie. (3.5l benzine heb ik dus 0,1l olie bij gedaan)
Kunnen jullie mij misschien helpen? anders moet ik hem helemaal sturen naar zuidlaren
Ik heb een probleem met mijn minibike.
Ik ree ermee bij gelredome in arnhem. was op volle snelheid.(hij was niet echt warm, ik zet hem elke 15a 30 minuten voor 10 min uit ivm warmte) en in 1 keer sloeg hij af.. het leek echt alsof hij geen benzine meer kreeg.
maar nadat ik hem weer ging starten deed hij het perfect totdat ik weer wou wegrijden, als ik geen gas geef dan draait hij netjes stationair. maar wanneer ik gas geef slaat hij af. wanneer ik rustig gas geef gaat hij wel vooruit maar dan komt er veel rook uit de uitlaat en gaat niet echt vooruit.
je hoort ook raar geluid uit de luchtfilter als ik gas geef.
omdat ik niet echt veel verstand hebt van die dingen zet ik toch even hier de punten op die mij opvallen.
1 sproeier nagekeken maar die was niet vies.
2 in het begin van de uitlaat ontsnapt er lucht.
3 bougie nagekeken en hij vonkt wel.
4 bougie dop trok ik zo los. is dat normaal?
Het is een sendai Aikido.. en heb 98 ongelood met 2 takt olie. (3.5l benzine heb ik dus 0,1l olie bij gedaan)
Kunnen jullie mij misschien helpen? anders moet ik hem helemaal sturen naar zuidlaren
je 2de punt zou ik verhelpen, zodra jij toeren gaat draaien verlies je veel kracht omdat je zo vroeg al veel verliest
bougiedop kan je er makkelijk aftrekken dus dat zou gen probleem zijn.
bougiedop kan je er makkelijk aftrekken dus dat zou gen probleem zijn.
welke kleur rook kwam eruit?wanneer ik rustig gas geef gaat hij wel vooruit maar dan komt er veel rook uit de uitlaat en gaat niet echt vooruit.
punt 2 en 4
Ik heb net een bougiedop gekocht.
had ik dat nou moeten declareren? en de koppaking.. is dat nou een fabrieksfout?
had ik dat nou moeten declareren? en de koppaking.. is dat nou een fabrieksfout?
Als de 2 oppervlakken vlak zijn hoeft er alleen maar een pakking tussen.mastahhh schreef:pakkingen kun je bij de 1ste beste brommerzaak kopen en vleoibare pakking ook.
handigste is om ze allebij te kopen en allebij te gebruiken dus de gewone pakking goed insmeren met vleoibare pakking.
er zijn trouwens 2 soorten vloeibare pakking.
Een vloeibare pakking moet je zo weining mogelijk gebruiken.