Gerry schreef:Jij vertegenwoordigd zeker de fanclub???
als ik wel 10 keer de baan op ga om eens een een robbertje uit te vechten, en dan MM elke keer de pits inrijd? pfff sorry hoor, maar respect , nul
BTW ik was niet in bezit van transponder en als hij nou mijn wiel had genomen en me nog voorbij gegaan was , ja dan zou ik zeggen, flink gereden,
onsportief gedrag? tja dan moeten we maar met zen allen gaan dartsen of zo je bent aan't motorracen wel te verstaan,
Op de Belgische fora hebben wij daar een heel mooi woordje voor. Mensen met zo'n instelling noemen wij een D***O !!!
Aan de regelmatige Nederlandse bezoekers van die fora om de *** door lettertjes te vervangen.
Anyway, niet omdat het een Belg is, maar gewoon omdat hij vreselijk snel is: Gerry Rules!
ik rij mee met het belgische outdoor seizoen en dat is mij afgelopen jaar goed afgegaan. het is er gezellig en zeker de sfeer is leuk, net als meerdere mensen van poeldijk. poeldijk is een aparte baan maar wel een leuke als je hem onder de knie heb. we wachten af tot de groot meesters komen en tot die tijd is het mikey zijn tijd...
Gerry schreef:Jij vertegenwoordigd zeker de fanclub???
als ik wel 10 keer de baan op ga om eens een een robbertje uit te vechten, en dan MM elke keer de pits inrijd? pfff sorry hoor, maar respect , nul
BTW ik was niet in bezit van transponder en als hij nou mijn wiel had genomen en me nog voorbij gegaan was , ja dan zou ik zeggen, flink gereden,
onsportief gedrag? tja dan moeten we maar met zen allen gaan dartsen of zo je bent aan't motorracen wel te verstaan,
Op de Belgische fora hebben wij daar een heel mooi woordje voor. Mensen met zo'n instelling noemen wij een D***O !!!
Aan de regelmatige Nederlandse bezoekers van die fora om de *** door lettertjes te vervangen.
Anyway, niet omdat het een Belg is, maar gewoon omdat hij vreselijk snel is: Gerry Rules!
Hey butboy!!!
jij ook al hier Laat die Blaaaaaaaaata dildo's daar!
Maar 't jochie rijd ook wel eens met die ene nr 16 en ik rijd dan met de andere nr 16, maar 't jochie rijd dan ook weer met de andere nr 16 en ik rij dan weer eens met de nr 64, en Tino die zit dan weer regelmatig op de ene nr 16, terwijl ik dan wel eens op nr 30 rij, bijgevolg staat de nr 64 dan weer langs de kant omdat 't jochie met de andere nr 16 rijd, maar als dan ferry weer op de nr 30 zit kan het best gebeuren dat ik weer op de nr 12 rondvlam, snappie....
Gerry schreef:Maar 't jochie rijd ook wel eens met die ene nr 16 en ik rijd dan met de andere nr 16, maar 't jochie rijd dan ook weer met de andere nr 16 en ik rij dan weer eens met de nr 64, en Tino die zit dan weer regelmatig op de ene nr 16, terwijl ik dan wel eens op nr 30 rij, bijgevolg staat de nr 64 dan weer langs de kant omdat 't jochie met de andere nr 16 rijd, maar als dan ferry weer op de nr 30 zit kan het best gebeuren dat ik weer op de nr 12 rondvlam, snappie....
Oh zit het zo..
Ik snapte er al niets van, maar nu is het volkomen duidelijk
Te koop [color=green]Blata Elite 14 WRS KIT[/color]; Bike kompleet + ongespoten zitje, tandwiel 6/7 en 66,68,70,72, Stage6 temp/toeremeter, speciale bok. ander filter, Hank koppeling, volledig nagekeken/gereviseerd door Bert.