wie wil een programa om een uitlaat te brekenen

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
vincent popma
forum gebruiker
Contacteer:

wie wil een programa om een uitlaat te brekenen

Bericht door vincent popma »

hallo ik heb een heel mooi programa voor jullie om zelf een uitlaat te bereken

je toetst je gegevens van jou cilinder en het aantal rpm in en hij berekend een uitlaat voor jou en geefd jou gelijk de maten van de uitlaat en een voor beeld

als jij dit programa wilt

voeg mij dan even toe op msn

vincent_jorik@hotmail.com

mvg vincent popma :lol:
Lg tweewielers
Moderator
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lg tweewielers »

Hey ,

Wat ik soms niet snap is de invoering van het aantal RPM bij dit soort programma's en berekeningen ... is het een rpm naar keuze of moet je gewoon een gok doen voor het max rpm ..

Hetzelfde bij andere berekeningen voor cilindertuning e.d. als je bike nog nooit gelopen heeft / je bent er mee bezig en je wilt de uitlaat maken kan je dan zeggen ik wil 14500 rpm halen en dan een max tuned cilinder en de uitlaat erop aansluiten en dan heb je zo ongeveer een goed iets ..

Wazig :?

*Lg*
'The eye in the Sky'

Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
üntiej#21
forum gebruiker
Contacteer:

Re: wie wil een programa om een uitlaat te brekenen

Bericht door üntiej#21 »

vincent popma schreef:hallo ik heb een heel mooi programa voor jullie om zelf een uitlaat te bereken

je toetst je gegevens van jou cilinder en het aantal rpm in en hij berekend een uitlaat voor jou en geefd jou gelijk de maten van de uitlaat en een voor beeld

als jij dit programa wilt

voeg mij dan even toe op msn

vincent_jorik@hotmail.com

mvg vincent popma :lol:
Vincent, wat is de naam van het programma ??

Greetz
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
vincent popma
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door vincent popma »

de naam is

2T Exhaust Calculator 2,0B somigen kunen dit programa wel

ik heb ook nog een programa van cone latout maar daar snap ik niks van

mvg vincent popma
Neluhz

Bericht door Neluhz »

Lg tweewielers schreef:Hey ,

Wat ik soms niet snap is de invoering van het aantal RPM bij dit soort programma's en berekeningen ... is het een rpm naar keuze of moet je gewoon een gok doen voor het max rpm ..

Hetzelfde bij andere berekeningen voor cilindertuning e.d. als je bike nog nooit gelopen heeft / je bent er mee bezig en je wilt de uitlaat maken kan je dan zeggen ik wil 14500 rpm halen en dan een max tuned cilinder en de uitlaat erop aansluiten en dan heb je zo ongeveer een goed iets ..

*Lg*
wat wil je dan, je moet toch weten hoeveel toeren je wil draaien, als je powerband voor het grootste gedeelte in je uitlaat wordt bepaald, lijkt het toerental me een redelijk belangerijke factor bij het ontwikkelen van je uitlaat.
rpm is een gokje, maar je kunt kiezen om je cilinder af te stemmen op je uitlaat of andersom, zolang dat maar overeenkomt?
Lg tweewielers
Moderator
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lg tweewielers »

Neluhz schreef:
Lg tweewielers schreef:Hey ,

*Lg*
wat wil je dan, je moet toch weten hoeveel toeren je wil draaien, als je powerband voor het grootste gedeelte in je uitlaat wordt bepaald, lijkt het toerental me een redelijk belangerijke factor bij het ontwikkelen van je uitlaat.
rpm is een gokje, maar je kunt kiezen om je cilinder af te stemmen op je uitlaat of andersom, zolang dat maar overeenkomt?

Het zal wel 10 uitlaatjes maken worden om het goed voor elkaar te krijgen als je er geen verstand van hebt .. niet kwa afwerking maar om de juiste getallen dan bij je cilinder te zoeken .. ( in thorie heb ik er al zat gemaakt :P nu nog beginnen in de praktijk ...

*Lg*
'The eye in the Sky'

Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Plaats reactie