AAARGH... nu heb ik met mij duffe *hoofd* een techno gekocht in plaats van een proma.......
nu is mijn vraag, op de search vindt ik alleen maar slechte dingen over die uitlaat! zoals dempers die scheuren etc..
is er nu helemaal niets positiefs aan dat ding? ik wil d'r mee gaan racen, dus wil echt goed spul als het echt niks is aan prestaties etc dan gaat ie weg en haal ik een echte proma!
jah. hij is toch al door geslepen, maar kreeg hem niet passend.
maja. ik ben nu maar op zoek naar een scooter uitlaat omdat je daar meer vermogen uit kan halen schijnbaar. en omdat er dus makkelijker aan te komen is dan zo'n proma cirquit voordat je het weet koop je zo'n prut technigas......
scooter uitlaat... ALS je het doet koop dan een uitlaat met een powerband die wat lager in toeren ligt. Van NRX of Yasuni R heb ik gehoord dat de powerband vrij laag lag.
Probleem is namelijk dat scooters amper een powerband nodig hebben omdat ze op een stabiel toerental lopen (flink hoog) en de uitlaten dus ook een zeer smalle powerband hebben.
Scooter uitlaat is alleen beter als het werkt op je cilinder... standaard draaien de meeste cilinders echt geen 10k+ toeren. Proma CC werkt dan denk ik wel beter.
Een technigas scooter uitlaat kun je echt niet gebruiken voor een puch-cilinder. Deze uitlaten zijn gemaakt voor hoge toeren, ze zijn op een scooter makkelijk af te stellen met lichte rollen.