Na een heftig weekje sleutelen is mijn bike klaar voor de strijd en hoe dat zo'n vermogen uit een PUCH blokje kan komen. Ruben heeft zeer zijn best gedaan met de tuning even een ander een voorvork gemonteerd en zie daar dat ziet er wreed uit maar oordeel zelf maar op de foto's. Verder moet ik alleen nog iets maken voor mijn sloffen kwijt te kunnen ( voetsteps ).Ik kan niet wachten tot ik de baan op kan maar nog even geduld ik voetsteps besteld en dan ben ik er klaar voor.
SETUP:
65cc polini bewerkt
17.5mm ovale dellorte
HPI 2005 ontsteking
Carters aangepast
Proma cc uitlaat
Malossi filter
HK koppeling
Laatst gewijzigd door betonknauwer op di 30 mei 2006, 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Ziet er vet uit, maar staat die carb niet veel te schuin ?
Ik dacht dat de hoek die een carb maakt op polini 65 cc met 4 kleps membraan de uiterlijkste hoek was ..
Nee die staat niet te schuin. Ik heb er straks even op gezeten maar dat ding loopt echt goed zeg. Meer dan zat vermogen en trekt erg fijn door.
Mooi ding Victor. En nu gas op de lolly
Heel simpel je pakt van je orginele filter de rubbere mof en die schuif je over een pvc bocht rond 32/45 graden zet je vast met een trekbandje stukje pvc buis om te verlengen of je verlengt met andere pvc bochten 45 graden tot je overal mooi tussen door kunt i.v.m beperkte ruimte tussen het frame. Wat is nu het voordeel je krijgt meer koppel onderin dus een betere snelheid uit de bochten.