Volgens mij schrijft (of schreef) de wet voor dat er max 0,5 kw aan het achterwiel gemeten mocht worden. Alles wat hoger was heet opgevoerd en meer als 2 pk is dus rijkelijk veel voor standaard lijkt me. Krukas pk's liggen natuurlijk hoger maar dan nog.
Motor: 2 takt, rijwindgekoeld
Boring X Slag: 38 X 43 mm
Cilinderinhoud: 49cc
Max. vermogen: 2.4pk bij 5000 tpm
Carburateur: Bing
Transmissie: 1-bak met automatische koppelling
Frame: enkel wieg frame
Remmen: voor en achter trommel remmen (80 en 90mm)
Benzinetank: 3,2 liter
Gewicht: 50 kg
Prestaties: 40 km/u
Toemalige prijs: nb
Bijzonderheden: Zwarte velgen met roestvrijstalen spaken, groot succes voor Puch.
Er zijn meerdere plekken in Nederland waar ze een speciale testbank hebben voor minibike's. Ik denk dat Gaanderen (dichtbij Doetinchem) het meest gunstige is voor jou..
dan heb ik een duitse
nee maar mijn blok heeft standaard 2.4 pk tjes
nouw oke de uitlaat poort was ietsjes groter dan normaal geloof 1 mm daar ga je echt geen 1 pk mee omhoog.(denk ik)
Dat ding van jou is echt zo traag als dikke stront tegen de berg op! Je moet je helemaal de !CENCUUR! rennen voordat dat ding een keer fatsoenlijk aalslaat! Dan duurt het een eeuwigheid voordat ie op toerenkomt! En je hele puch hobbelt als een gek heen en weer!