hoe maak ik mijn uitlaat?
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
hoe maak ik mijn uitlaat?
hej,
ik heb zelf een uitlaat ontworpen en de conus uitslagen gemaakt maar hoe krijg ik mijn conussen mooi rond?
ik heb al een paar conussen ver k*t
ik heb zelf een uitlaat ontworpen en de conus uitslagen gemaakt maar hoe krijg ik mijn conussen mooi rond?
ik heb al een paar conussen ver k*t
ehmmm, walsen voor zover dat gaat, en als dat niet meer gaat op een gegeven moment de rest kloppen om een asje heen...
Als dat ook niet makkelijk gaat kun je misschien een asje conisch afdraaien en daaromheen kloppen! Denk dat dat het makkelijkste is... Een stuk as in de goede kegelvork draaien, je plaat met 2 puntjes eraan hechten, en dan eromheen kloppen!
Groetjes Sascha
Als dat ook niet makkelijk gaat kun je misschien een asje conisch afdraaien en daaromheen kloppen! Denk dat dat het makkelijkste is... Een stuk as in de goede kegelvork draaien, je plaat met 2 puntjes eraan hechten, en dan eromheen kloppen!
Groetjes Sascha
een conus laten draaien heeft denk ik weinig zin want het zijn meestal allemaal verschillende graden.
en als je een wals wilt make neem je bij voorbeeld 3assen 30 mm dik ofzo 300mm lang die maak je tussen een plaat van +-10 mm dik.
de onderste 2 assen moete niet verstelbaar zijn.
de bovenste moet dan in hoogte verstelbaar zijn.
ik maak wel ff een schetsje voor je,deze week die erop dan
en als je een wals wilt make neem je bij voorbeeld 3assen 30 mm dik ofzo 300mm lang die maak je tussen een plaat van +-10 mm dik.
de onderste 2 assen moete niet verstelbaar zijn.
de bovenste moet dan in hoogte verstelbaar zijn.
ik maak wel ff een schetsje voor je,deze week die erop dan
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Contacteer:
misschien stom....maar je uitslagen zien er toch niet zo uit??:
--------
/_______\ ??
want zo krijg je ze nooit rond...
de gewone randen....dus hierboven de horizontaal liggende....moet een ligte kromming inzitten...
weet je dat??
edit: de bovenste horiz. liggende moet opzij...alleen lukt niet...
--------
/_______\ ??
want zo krijg je ze nooit rond...
de gewone randen....dus hierboven de horizontaal liggende....moet een ligte kromming inzitten...
weet je dat??
edit: de bovenste horiz. liggende moet opzij...alleen lukt niet...
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)
EEN NIEUWE SITE!!!
http://raceteamvangeel.nl/
EEN NIEUWE SITE!!!
http://raceteamvangeel.nl/