MINIBIKE blaast!!!!

Problemen met het maken van je eigen minibike ? Of tips en trucks (bouwtekeningen), post ze hier.

English: Post your technical questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gebruikersavatar
dave
forum gebruiker
Berichten: 623
Lid geworden op: do 26 feb 2004, 15:46
Locatie: apeldoorn

MINIBIKE blaast!!!!

Bericht door dave »

eeyzz ik had n probleem met me mini maar is al weer opgelost hij reed gister zonder uitlaat orginele carburateur en spruitstuk en 50tccd al 65 echte kilometers ik heb nu een uitlaatje van een 50 snel minicrossertje eronder en hij heeft een bruut zwaar crosgeluid echt jankend en met deze uitlaat en 19 mm carb gaat hij 75/80 als ik weg trek kan ik zelfs een wheelie maken aleen als ik al rechtop ga zitten en hij is nog niet afgesteld hij blaast nou ckers al!!!!heb een wedstrijd met een scoter gedaan met technigas 50 snel en ik blaaste hem er vierkant uit whaha er komt ook nog een yasuni c16 onder.iedereen verder sucses met zn mini!!
125cc 4 takt zelfbouw Proton style
Gebruikersavatar
rossi-nr.1
forum gebruiker
Berichten: 2483
Lid geworden op: di 07 okt 2003, 11:58
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door rossi-nr.1 »

ben ik blind of zie ik geen technische vraag :roll: ?

pleez plaat die .... texten van je in offtopic ofzo.
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)

EEN NIEUWE SITE!!!

http://raceteamvangeel.nl/
Gast

Bericht door Gast »

tring wekker? :roll:
Gebruikersavatar
John_W
forum gebruiker
Berichten: 713
Lid geworden op: wo 07 jan 2004, 23:09
Locatie: Oldenzaal
Contacteer:

Bericht door John_W »

Mischien zien wij het technisch er niet van in. Zou iets te maken kunnen hebben met lekke koppakking. Er blaast iets en er wordt gejankt. Maar laten we niet verder Offtopic gaan en plaatst de eigenaar van dit artikel volgende keer in de rubriek Offtopic of sterke verhalen :wink:
Gesloten