uitlaat voor onder je mini
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- jeroenvanel
- forum gebruiker
- Berichten: 199
- Lid geworden op: vr 02 mei 2003, 14:09
- Locatie: 's-Gravenpolder
- Contacteer:
uitlaat voor onder je mini
hallo ik heb een vraagje ik heb nog een leovinci sprinter uitlaat liggen is dit een geschikte uitlaat voor op een mini
alvast bedankt jeroen
alvast bedankt jeroen
www.t-1racing.tk
- jeroenvanel
- forum gebruiker
- Berichten: 199
- Lid geworden op: vr 02 mei 2003, 14:09
- Locatie: 's-Gravenpolder
- Contacteer:
- jeroenvanel
- forum gebruiker
- Berichten: 199
- Lid geworden op: vr 02 mei 2003, 14:09
- Locatie: 's-Gravenpolder
- Contacteer:
antwoord gevonden het is een laagtoerige uitlaat dat had ik gevonden via dit topic: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=1185
maar ik had hem daarvoor er al onder liggen ik ben eigenwijs dus moet alles proberen maar bedankt
jeroen van liere
maar ik had hem daarvoor er al onder liggen ik ben eigenwijs dus moet alles proberen maar bedankt
jeroen van liere
www.t-1racing.tk
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Berichten: 2483
- Lid geworden op: di 07 okt 2003, 11:58
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
tja toch weer aardig van mij hejeroenvanel schreef:antwoord gevonden het is een laagtoerige uitlaat dat had ik gevonden via dit topic: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=1185
maar ik had hem daarvoor er al onder liggen ik ben eigenwijs dus moet alles proberen maar bedankt
jeroen van liere
hijs idd laagtoerig en dat komt volges mij omdat hij er ook zo standaard uitziet.(vergelijk hem maar met een standaard runner uitlaat.)
als je de echte raceuitlaatjes bekijkt zie je wel verschil met expansie enz.
maareh..wat voor setup heb je dan?
mischien heb je wel juist een laagtoerige nodig.
laagtoerig voor scooters kan al een middeltoerige uitlaat voor puch zijn.
puch draait minder toeren natuurlijk
maar dat ligt ook aan je setup
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)
EEN NIEUWE SITE!!!
http://raceteamvangeel.nl/
EEN NIEUWE SITE!!!
http://raceteamvangeel.nl/
- jeroenvanel
- forum gebruiker
- Berichten: 199
- Lid geworden op: vr 02 mei 2003, 14:09
- Locatie: 's-Gravenpolder
- Contacteer:
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Berichten: 2483
- Lid geworden op: di 07 okt 2003, 11:58
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
tja dan maakt hij aardig wat toeren.
ik zou dan voor een middel gaan denk ik.(of laag)
hoogtoerige zijn echt voor de 13/14/15+ k draaiers(scooters)
wat je beter zou kunnen nemen zou ik je niet precies kunnen vertellen.
maybe andere forummers??
wat presteert beter??
een laagtoerige uitlaat op hoogtoerige setup of juist andersom
tja precies goed is natuurlijk het beste
ik zou dan voor een middel gaan denk ik.(of laag)
hoogtoerige zijn echt voor de 13/14/15+ k draaiers(scooters)
wat je beter zou kunnen nemen zou ik je niet precies kunnen vertellen.
maybe andere forummers??
wat presteert beter??
een laagtoerige uitlaat op hoogtoerige setup of juist andersom
tja precies goed is natuurlijk het beste
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)
EEN NIEUWE SITE!!!
http://raceteamvangeel.nl/
EEN NIEUWE SITE!!!
http://raceteamvangeel.nl/
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Berichten: 2483
- Lid geworden op: di 07 okt 2003, 11:58
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
denk ook aan het verschil tussen 70cc met puch en 70cc met scooters
over het algemeen draaien die al meer toeren dan puchjes.
tja niet iedereen kan lassen en walsen enz.
en je moet het wel goed kunnen berekenen.
over het algemeen draaien die al meer toeren dan puchjes.
tja niet iedereen kan lassen en walsen enz.
en je moet het wel goed kunnen berekenen.
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)
EEN NIEUWE SITE!!!
http://raceteamvangeel.nl/
EEN NIEUWE SITE!!!
http://raceteamvangeel.nl/
- jeroenvanel
- forum gebruiker
- Berichten: 199
- Lid geworden op: vr 02 mei 2003, 14:09
- Locatie: 's-Gravenpolder
- Contacteer:
Berekenen is niet het grootste probleem.
Als je een scooter uitlaat omlast moet je kijken naar de totale lengte en vooral de hoeken en diameters van de expantie. Een dikke korte uitlaat met dus scherpe hoeken is een hoogtoerige uitlaat met een korte powerband (hoogtoerige scoot uitlaat dus).
Je moet dus een uitlaat vinden die goed werkt op je puchblok, deze heeft dus een brede powerband nodig aangezien je met een simpele koppeling zit en geen vario-systeem hebt.
Als je een scooter uitlaat omlast moet je kijken naar de totale lengte en vooral de hoeken en diameters van de expantie. Een dikke korte uitlaat met dus scherpe hoeken is een hoogtoerige uitlaat met een korte powerband (hoogtoerige scoot uitlaat dus).
Je moet dus een uitlaat vinden die goed werkt op je puchblok, deze heeft dus een brede powerband nodig aangezien je met een simpele koppeling zit en geen vario-systeem hebt.
- jeroenvanel
- forum gebruiker
- Berichten: 199
- Lid geworden op: vr 02 mei 2003, 14:09
- Locatie: 's-Gravenpolder
- Contacteer: