Ik ben nu bezig om een pocketbike te maken.
Ik heb me kappen klaar en me velgjes ook, Er zitten alleen puch naafjes onder maar dat is even voor nood.
Omdat ik eerst ff wil kijken als die helemaal goed rijd en dan gaan er betere dingen onder .
Verder heb ik me kappen al liggen en me voorvork is al helemaal klaar.
Mijn puch blok is nog helemaal orgineel op de koppeling na maar dat blok wordt straks ook sneller gemaakt.
Ik heb een proma cicuit verlast, en die komt er onder verder wordt me frame van vierkante buis gemaakt en wordt de kleur blauw metalic
( de subaru WRX kleur) laat hem bij een vriend van me spuiten zijn pa is spuiter heeft een schade bedrijf.
Het was goedkoper dan dat ik spuitbussen moest kopen.
Mijn kappen zijn verder zwart en blijven waarschijnlijk ook zwart maar moet ff kijke als dat mooi staat.
Na de mei vakantie gaan we beginnen aan het frame.
ik zal wel wat foto's maken voor mensen die ook graag een pocketbike willen maken, want ik heb ook veel foto's gezocht en bouwtekeningen en zo.
Maar achteraf blijkt dat een kennis van mij de polini 911 bouwtekening gemaakt heeft dus daar heb ik veel info van gekregen en nog een paar bouwtekeningen.!!
Wil ze wel op de forum zetten, maar weet niet hoe dat moet maar kom er nog wel achter.
Verder heb ik weinig nog te zeggen jullie zien het wel na de vakantie wat er van geworden is.
En mensen die ook een pocketbike aan het maken zijn veel succes het is niet makkelijk dat heb ik nu al door maar dat is voor me pa die mag hem lekker in elkaar zetten