vandaag naar genk geweest.
Een heel eindje rijden... maar was wel een geslaagde dag
Heel veel meters gemaakt voor het ek
De baan in genk valt me eigenlijk enigzins tegen.. veel rechte stukken en de bochten lopen niet mooi, val je vaak dood....Al met al ging ik lekker rond.
Het was echt gezellig vandaag. Ik vind het echt een fijne baan. Alleen jammer dat het smorgens een beetje nat was. Nu maar wachten op de foto's van onze fotograven. groeten Boertje
[b][color=red]klik hier voor onze site[/color][/b] [size=200][b][url=http://www.ssb-racing.nl]SSB-racing[/url][/b][/size]
zo zo heren lekker wezen rijden ja ja heb de foto;s al gezien hoor ze staan onder foto;s en twan heeft ze gemaakt zo te zien was het lekker druk daar in genk wordt voor mij ook wel weer eens tijd dat ik weer ga <ook nog maar een keer naar genk >
denracer4 schreef:haha ik ga het binnenkort nog eenk eer voor het EK in antwerpen proberen:P Dat lijkt me echt een coole baan!
let op dennis antwerpen is alleen op de dinsdag avond van 1700uur tot 2200uur ik ga er waarscheinlijk dinsdag heen niet te veel trainen hoor voor het EK maar alvast suc6 in stadskanaal kom je wel aanmoedigen hoor
groeten peter
haha hoe meer je traint des te beter:P
mm jammer dat het op een dinsdag is moet ik werken...
en woensdag wordt ik 19
Maar leuk dat je naar EK komt peter :d zie je daar
Ja vandaag dus eens gas gegeven op mijn DM. Peter ik miste je wel. Had zeker verwacht je te zien. met of zonder pink in het gips (is er al uit dacht ik maar toch). Volgende keer beter dan.
Maar lekker kunnen rijden. Alleen wat is die Blata van Peter Pennings snel (70cc scooter cilinder erop). Op het rechte stuk gaf hij gas en weg was ie.pffffff niet leuk. Maar mooi om te zien dat er vandaag veel NK rijders waren die hun beste beentje weer eens voor hadden en nu eens zonder stres e.d. hun rondjes konden rijden.