Zo het was me het dagje wel. Voor de eerste keer echt kunnen gassen op mijn DM.
Gelukkig niet gevallen dus geen beschadegingen.
Het leek wel een DM, GRC en Blata training vandaag.
Hieronder enkele foto's van vandaag. Mede door Peter Pennings sta ik er zelf ook nog op.
Boertje schreef:Super foto's Twan en peter. Was een gezellige dag.
bij de volgende keer zal ik er ook bij zijn <moet je het wel even melden van te voren > anders ga ik weer voor niks en de foto;s zij zoals gewoonlijk weer super TWAN en zowaar sta je er zelf ook nog op het ziet er allemaal mooi uit
Het was een superdag vandaag, eerst nog veel te vtroeg remmen maar daarna een heel stuk later en met meer snelheid de bocht in, en toen knallen ik heb zelfs nog langs b1's heengeknald. en mijn zusje lijnen leren rijden
Het een hele leuke dag en mooie foto's twan
WIl deze zomer ook nog eens naar het zuiden komen om daar te gaan rijden, lijkt me wel eens leuk.. En er gaan er zo veel heen, dus dat moet ik ook eens zien
Thomas - 75#
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
kleine_duivel schreef:even vraagje, is de sport stand van een cam. dat bewegende mannetje icoon? m.v.g. Tim
Yep dat mannetje moet je hebben.
Sharkbite schreef:Even een vraagje, wie was deze man? Die met zijn Yamaha pak aan, was dat toevallig Richard?
Yep
verder dank voor de complimenten. Tja het is wat. Als ik ga rijden moet buiten mijn bike ook altijd de camera mee. Maar dat weten de meeste wel ondertussen.
Oh ja hier nog eentje die ik eigenlijk niet wilden plaatsen. Maar Peter stond precies goed en drukte precies op tijd af om een glijder van mij erop te zetten. Een beginnende High Sider die ik gelukkig net op tijd onder controle kreeg PFFFFFFFFFF anders nu alweer mijn kapwerk kunnen spuiten.
Zo zie je maar geef de camera eens aan iemand anders en meteen sta ik erop in een positie die ik niet graag had.
Twan schreef:
Oh ja hier nog eentje die ik eigenlijk niet wilden plaatsen. Maar Peter stond precies goed en drukte precies op tijd af om een glijder van mij erop te zetten. Een beginnende High Sider die ik gelukkig net op tijd onder controle kreeg PFFFFFFFFFF anders nu alweer mijn kapwerk kunnen spuiten.
je kunt het ook een drift noemen
mooie foto's hoor
kleine_duivel schreef:even vraagje, is de sport stand van een cam. dat bewegende mannetje icoon? m.v.g. Tim
Yep dat mannetje moet je hebben.
Sharkbite schreef:Even een vraagje, wie was deze man? Die met zijn Yamaha pak aan, was dat toevallig Richard?
Yep
verder dank voor de complimenten. Tja het is wat. Als ik ga rijden moet buiten mijn bike ook altijd de camera mee. Maar dat weten de meeste wel ondertussen.
Zo zie je maar geef de camera eens aan iemand anders en meteen sta ik erop in een positie die ik niet graag had.
jammer he twan je kan het niet zo als ik met de benen omhoog ha ha ha