kappen spuiten
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
kappen spuiten
moh
ik ga mijn kappen spuiten maar nu moet ik ze eerst voorbehandelen (schuren enz) .Maar met welke korrel schuurpapier moet je dat doen waterproof ofzo ?Ik weet dat er al veel over staat maar ik wil het eff zeker weten want ik heb geen zin om mn kappen te verneuken .
alvast bedankt
mzzzzzl Roland v
p.s het wordt een Yamaha YZF R7 OWO2 1999 replica
ik ga mijn kappen spuiten maar nu moet ik ze eerst voorbehandelen (schuren enz) .Maar met welke korrel schuurpapier moet je dat doen waterproof ofzo ?Ik weet dat er al veel over staat maar ik wil het eff zeker weten want ik heb geen zin om mn kappen te verneuken .
alvast bedankt
mzzzzzl Roland v
p.s het wordt een Yamaha YZF R7 OWO2 1999 replica
Laatst gewijzigd door roland op vr 07 mei 2004, 15:46, 1 keer totaal gewijzigd.
ik heb mijn tankie wel gespoten
de lak laat inderdaat wel los,maar ben naar de plaatselijk spuiter gegaan en die had een bepaald soort primer die je in je tank kan spuiten zodat de lak niet meer loslaat als je benz in je tank doet
TIP haal de benz wel elke keer uit de tank als je jouwn mini een tyd niet gebruikt,vooral met de zomer ivm de zon
sterkte
de lak laat inderdaat wel los,maar ben naar de plaatselijk spuiter gegaan en die had een bepaald soort primer die je in je tank kan spuiten zodat de lak niet meer loslaat als je benz in je tank doet
TIP haal de benz wel elke keer uit de tank als je jouwn mini een tyd niet gebruikt,vooral met de zomer ivm de zon
sterkte
joep schreef:hoi
1200 korrel is wel heel fijn, 440 is toch ook fijn genoeg lijkt mij
een schiltje van m'n brommer heb ik geschuurt met 320 en daarna ook met spuitplamuur gespoten en als laatst de kleur (zag er goed uit en geen krassen in de lak te zien)
1200 is pas goed
340 is veel te grof, daar schuur je hout mee
t ken wel, maar dan is je plamuurlaag niet super
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Contacteer:
jordy schreef:Kreeg laatst een tip van een autospuiter:
Als de oneffenheden in het kunstof erg groot zijn eerst met goede huis tuin en keuken gronverf opzetten 2a3 lagen schuren en daarna spuiten.
Ik heb het geprobeert op mijn auto en dat werk prima!
Spuitplamuur werkt niet echte die grote oneffenheden weg.
daar is juist spuitplamuur voor
tank spuiten
Niet doen dat spuiten!!!!!!
Een tank van een polini kun je niet spuiten.
Hoe dan ook, de lak zal op den duur weer loslaten.
Er worden niet voor niets losse tank hoesjes verkocht, deze zijn van polyester gemaakt en zijn zo over de originele tank te zetten.
Een tank van een polini kun je niet spuiten.
Hoe dan ook, de lak zal op den duur weer loslaten.
Er worden niet voor niets losse tank hoesjes verkocht, deze zijn van polyester gemaakt en zijn zo over de originele tank te zetten.
Je kunt een polini tank wel spuiten na een behandeling met tankcure (www.tankcure.nl).
Tankcure vormt een laag aan de binnenkant van de tank, waardoor de benzinedamp niet meer door het kunstof kan..
Tankcure vormt een laag aan de binnenkant van de tank, waardoor de benzinedamp niet meer door het kunstof kan..
tank spuiten
Ik ben naar een plaatselijke crossmotorwinkel geweest waar ze dat spul verkochten.
Ze verkopen het niet meer omdat het niet goed werkte.
Ze zeggen daar, van een kunstoftank moet je afblijven en niet spuiten, wil toch niet.
Je kunt de hoezen bij HZ of polini nederland kopen.
Ze staan bij mij op de prijslijst voor 22,50 euro.
Ze verkopen het niet meer omdat het niet goed werkte.
Ze zeggen daar, van een kunstoftank moet je afblijven en niet spuiten, wil toch niet.
Je kunt de hoezen bij HZ of polini nederland kopen.
Ze staan bij mij op de prijslijst voor 22,50 euro.
spuiten tank
NEE!!!!!!!!!