Veldhoven (Lansard) 30 Juli

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
royal
forum gebruiker

Veldhoven (Lansard) 30 Juli

Bericht door royal »

Ik zal een begin maken..

Ik ben vandaag in veldhoven gaan rijden. Ik vind het een leuke en spannende baan! Als je hard door de bocht gaat voel je de bike soms stuiteren en wordt je al gauw een stukje van je zitje gelift door de hobbels in de baan.

Het ging erg leuk tot er een stuk van het blok af brak vlak voor het einde :cry: Ik voelde ineens wat trillingen. Voor de zekerheid ben ik gestopt en merkte ik dat het motorblokje wat speling had. Dat is weer balen, wordt een nieuwe carter denk ik. Misschien dat ik het op een wonderbaarlijke manier kan fixen (beugel aan het blok schroeven o.i.d.) en anders zal mijn bike geopereerd moeten worden.

Foto van de afgebroken ophanging:
Afbeelding

Ik hoop dat het vaker te doen is in veldhoven. Er was genoeg volk en het is lekker dichtbij!

Kom maar op met die verhalen en foto's!
double minibike
forum gebruiker

Bericht door double minibike »

wij zijn er vandaag ook wezen rijden en het was erg goed te doen..

Het begin was niet zo geweldig omdat alles door elkaar heen ging.maar later hebben we in 2 groepen gereden en dat was super...niet te druk dus konden goed rijden..

De 2 takt reed met een 6,2 pk poliniblok rond .i.v.m werkzaamheden aan zijn Bizetablok :roll:

dus de snelheid was noet geweldig :lol:

verder voelde we ons redelijk vreems tussen de Blata"s :lol:
Heb niet veel anders gezien dan Blata eigenlijk

op naar de volgende keer
www.hf-racing.nl
sando1991
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door sando1991 »

het was zeker leuk. ik heb weer lekker mijn rondjes kunnen rijden alleen in de eerste bocht na het rechte stuk was een hobbel waardoor me bike
behoorlijk begon te trillen maar verder was het een hele leuke dag en als het goed weer is de 13e ben ik er zeker weer bij :D
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=12617]blata elite 14 R[/url]= VERKOCHT..!
http://www.hilversums.nu/?p=profiel&pid=10940
Plaats reactie