tomos probleem
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
tomos probleem
ja ik weet het... ik had beter een puchblokkie kunnen nemen.
maar ik ben op zoek naar een 16 tands tomos tandwiel (wat aan het blok zit)
maar nu hebben ze me verteld dat die niet bestaan
klopt dit of heeft er iemand een idee hoe ik dit op kan gaan lossen?
elk idee is welkom
maar ik ben op zoek naar een 16 tands tomos tandwiel (wat aan het blok zit)
maar nu hebben ze me verteld dat die niet bestaan
klopt dit of heeft er iemand een idee hoe ik dit op kan gaan lossen?
elk idee is welkom
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Contacteer:
misch is dit een ideetje! ben er ook mee bezig:
ik heb een puch tandwiel van 15 tands voor en 1 van tomos allebij van voor, je slijpt de tandwiel open van de tomos zodat je alleen dat gedeelte hebt wat op de blok komt dus zonder de tanden en bij de puch tand wiel boor je de binnenste ribbels weg wat op de blok komt en dan las je die binnenste ding van tomos op de buitenste ding van puch 15 tands.(of kleiner tandwiel).
weet niet ckr of t lukt maar ik ga t ook proberen!
ik heb een puch tandwiel van 15 tands voor en 1 van tomos allebij van voor, je slijpt de tandwiel open van de tomos zodat je alleen dat gedeelte hebt wat op de blok komt dus zonder de tanden en bij de puch tand wiel boor je de binnenste ribbels weg wat op de blok komt en dan las je die binnenste ding van tomos op de buitenste ding van puch 15 tands.(of kleiner tandwiel).
weet niet ckr of t lukt maar ik ga t ook proberen!
@ Leroy......
alsjeblieft zeg.... dit is al de 4e keer dat ik het over je binnenbandje lees.!
niet iedereen leest ieder nieuw geplaats antwoord, als je nu even wacht geven de leden vanzelf antwoorden in je topic! meestal is het beste als je wat meer uitleg geeft, zodat de leden dit sneller snappen en het probleem kunen evalueren!
ps je heb pb
alsjeblieft zeg.... dit is al de 4e keer dat ik het over je binnenbandje lees.!
niet iedereen leest ieder nieuw geplaats antwoord, als je nu even wacht geven de leden vanzelf antwoorden in je topic! meestal is het beste als je wat meer uitleg geeft, zodat de leden dit sneller snappen en het probleem kunen evalueren!
ps je heb pb
Beter 10 minibike's dan 1 gare computer.....