Update 20 april!
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Update 20 april!
Hallo,
Hier weer een nieuwe update! 20 april
Nieuwe kappen,
Nieuwe velgen deelbaar met t 41 bandjes (helaas nog zonder binnenband!)
Blok hangt eronder en wil gaan, nog even uitlaatje maken!
Zo, niet stil gezeten, na 4 proefblokken nu het echte blok!
jaja nog niet af, nog niet .
Helaas is het toen nog mooie orange kapje mislukt... het verkleurt (nog steeds)
Dus wordt waarschijnlijk vernieuwd.
Met hpi 2004 variabele curve.
Met sellectra, nu in handen van Xander!
Shiiiiiit
Aan de frees.
Update 26 sept 2004
Het frame is nu gepoedercoat zwart, 50 cc puch Monza cilinder, 16 mm carb verlaste leovincie.
Blok is ook gebeurd, Cil is getuned door Valentino meijer VTM
Let niet op het achterbandje dat was ff voor de gein
Hier weer een nieuwe update! 20 april
Nieuwe kappen,
Nieuwe velgen deelbaar met t 41 bandjes (helaas nog zonder binnenband!)
Blok hangt eronder en wil gaan, nog even uitlaatje maken!
Zo, niet stil gezeten, na 4 proefblokken nu het echte blok!
jaja nog niet af, nog niet .
Helaas is het toen nog mooie orange kapje mislukt... het verkleurt (nog steeds)
Dus wordt waarschijnlijk vernieuwd.
Met hpi 2004 variabele curve.
Met sellectra, nu in handen van Xander!
Shiiiiiit
Aan de frees.
Update 26 sept 2004
Het frame is nu gepoedercoat zwart, 50 cc puch Monza cilinder, 16 mm carb verlaste leovincie.
Blok is ook gebeurd, Cil is getuned door Valentino meijer VTM
Let niet op het achterbandje dat was ff voor de gein
Laatst gewijzigd door Markie op wo 20 apr 2005, 20:58, 6 keer totaal gewijzigd.
- killerbeast
- forum gebruiker
- Berichten: 1003
- Lid geworden op: wo 10 dec 2003, 16:54
- Locatie: Heinkenszand
Ach ik ben niet boos, ti's meer om je te pesten
Iedereen kan dat gebeuren! maar zo sta ik wat minder voor !CENCUUR! hahah!!!!
Volgende race g'ravenpolder ga ik mijn best doen om het toch voor elkaar te krijgen, mocht het niet lukken pak ik me rolator! gne gnh...
@Bram,
Het was een Autisa Spaans racecilindertje! leuk ding ging 70 met trek vertanding.
Nope is geen hz-frame kun je zien aan de afwerking van de kettingspanners!
Iedereen kan dat gebeuren! maar zo sta ik wat minder voor !CENCUUR! hahah!!!!
Volgende race g'ravenpolder ga ik mijn best doen om het toch voor elkaar te krijgen, mocht het niet lukken pak ik me rolator! gne gnh...
@Bram,
Het was een Autisa Spaans racecilindertje! leuk ding ging 70 met trek vertanding.
Nope is geen hz-frame kun je zien aan de afwerking van de kettingspanners!
Laatst gewijzigd door Markie op zo 23 mei 2004, 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Beter 10 minibike's dan 1 gare computer.....
- killerbeast
- forum gebruiker
- Berichten: 1003
- Lid geworden op: wo 10 dec 2003, 16:54
- Locatie: Heinkenszand
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Berichten: 2483
- Lid geworden op: di 07 okt 2003, 11:58
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
Ik denk dat ik voor de polini ga ivm de goede prestatie's, alhoewel ik dus niet slecht praat over deze cilinder want dat was ook een goede!
Ik weet niet hoe het zit voor volgende week want k heb examens enz.
Maar ik heb goede moet.
Ik baal dat ik niet de topsnelheid weet van deze cilinder. Want ik heb eigenlijk alleen maar gereden met trekvertanding!
maarjah 70 was ook niet slecht (gemeten met scooter aprilia sr 2002)
Ik weet niet hoe het zit voor volgende week want k heb examens enz.
Maar ik heb goede moet.
Ik baal dat ik niet de topsnelheid weet van deze cilinder. Want ik heb eigenlijk alleen maar gereden met trekvertanding!
maarjah 70 was ook niet slecht (gemeten met scooter aprilia sr 2002)
Beter 10 minibike's dan 1 gare computer.....
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Berichten: 2483
- Lid geworden op: di 07 okt 2003, 11:58
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
- killerbeast
- forum gebruiker
- Berichten: 1003
- Lid geworden op: wo 10 dec 2003, 16:54
- Locatie: Heinkenszand
Als ik die schoenen van jullie zie, dan zetten jullie je voeten niet goed op de voetsteunen van je minibike. Of je steunen staan helemaal verkeerd..
Je moet de zijkant van je voet/schoen op de steun plaatsen. De zool van je schoen zit dan tegen de onstekingskap en aan de andere kant tegen het koppelingshuis aan.
Hierdoor komen je voeten minder snel aan de grond en kun je nog harder en platter door de bocht.. Als je dan echt plat gaat, dan komen je schoenen nog wel aan de grond.. maar in ieder geval niet meer zo als bij jullie..
Voorbeeld:
©2004 VDWRacing.tk
Je moet de zijkant van je voet/schoen op de steun plaatsen. De zool van je schoen zit dan tegen de onstekingskap en aan de andere kant tegen het koppelingshuis aan.
Hierdoor komen je voeten minder snel aan de grond en kun je nog harder en platter door de bocht.. Als je dan echt plat gaat, dan komen je schoenen nog wel aan de grond.. maar in ieder geval niet meer zo als bij jullie..
Voorbeeld:
©2004 VDWRacing.tk
Laatst gewijzigd door Koen op di 25 mei 2004, 12:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- killerbeast
- forum gebruiker
- Berichten: 1003
- Lid geworden op: wo 10 dec 2003, 16:54
- Locatie: Heinkenszand