Dinsdagavond rond de klok van half 8pm, er kon weer gereden worden op de baan van vd ende in Poeldijk.
Voor een paar onder ons was het de 2e x dat we weer met de Blata's de baan op konden en die kans lieten we ons niet voorbij gaan.
Denk dat er zo'n kleine 30 rijders waren en de sfeer was goed en relaxed, er was ook "hoog" bezoek

Mike Boot was aanwezig met zijn vader altijd leuk en gezellig met die lui en dan maar niet te spreken over zijn rij-kwaliteiten.
Samen met Johan(911replica) maar nu in het bezit van een Blata elite 14wrs, onze rondjes gereden en het ging steeds lekkerder, beetje aan het sporten met Gifkikkertje en nog een jongen op een B1 replica met z'n vieren als een treintje over de 1300m lange baan, na dat ik het drietal voorbij was hoorde ik ineens geen brulgeweld achter me, de B1 replica was zijn ketting verloren en ging onderuit en geloof dat ie gifkikker meenam, shit happens.
om 21u was er een pauze voor ons want er waren karters en in de 3e heat reed een groep hard en onbezonnen over de baan met als gevolg een crash en een rijder die bewusteloos in zijn kart zat

even paniek maar al snel was alles onder controle en de rijder was na enkel minuten ook weer bij en werd door het ambulance personeel nog even nagekeken.
Zo de bikes konden weer de baan op. Mike en Haagsche miniguus hadden ieder een transponder op de bike geplaatst en zouden wel even Dannyrossi's tijd(1:09:56) aan flarden rijden

Guus was lekker aan het pushen en ging voor zijn gevoel lekker over de baan maar de klok werkte niet in zijn voordeel en bleef steken op een lage 1:10:... Mike ging hard en harder en nog harder gewoon genieten wat dat ventje rijd, er kwam een 1:09:60 op het bord al snel was het record aan diggelen want een rondje later stond er een 1:08:50 maar het was nog niet over want in één van zijn laatste rondes perste hij er een vernietegende éénnulzevenééndrie "Komt minder hard aan zo" hé Danny? toch maar even zo 1:07:13

Grote klasse hoor. Danny en ik stonden vol bewondering er naar te kijken

intussen had Guus zijn transponder aan Patrick gegeven en patrick heeft sinds 1 week een Blata B1 kit en ging er ook maar eens voor en dat hebben we ook geweten want na zijn rijsessie stond daar een prachtige 1:08:41 op het bord

Super gedaan Pat. Maar denk niet dat onze Dan het hier bij laat zitten want hij gaat die tijd op zeker aanvallen

Al met al een super dag ,behalve dan voor die ene karter