japanse minibike's
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
japanse minibike's
heej heeft er iemand ervaring met die banden van die japanse miniibike's hoe zit het met de grip de uitlijning enz. b.v.d. mazzzl jeroen
japanse minibike
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik hoor er niet veel goeds over.
vooral over de grip van de banden en de kwaliteit van de ketting en tandwielen.
banden zijn zo te verwisselen met het merk PMT-slicks.
deze doen het wel goed.
vooral over de grip van de banden en de kwaliteit van de ketting en tandwielen.
banden zijn zo te verwisselen met het merk PMT-slicks.
deze doen het wel goed.

- Wim
- forum gebruiker
- Contacteer:
Re: japanse minibike's
jeroen17 schreef:heej heeft er iemand ervaring met die banden van die japanse miniibike's hoe zit het met de grip de uitlijning enz. b.v.d. mazzzl jeroen
hoi
ik heb afgelopen zondag de openbekerwedstrijd gereden met de "japanse" (komen uit china,

de grip is/was zeer goed!
ze worden ook niet te warm (geen oprullend rubber)
alleen veel lekkage langs de velgrand, op de rand van de band zitten spuitgiet-sporen die voor de lekkage zorgen, is fabrikage-probleem)
'k heb nu de band in de velg geplakt met zgn. ruitenkit
geen lekkage meer!
'k moet even de race komende zaterdag afwachten om een duidelijk oordeel te geven, maar tot nu toe, zeker gezien de prijs,
zeer tevreden!!
'k heb trouwens ook 4 ronden gereden met een lege achterband, zelfs toen bleef er voldoende grip over,
de band is stug genoeg om zelfs met een lege band te rijden, dus ook veilig (mocht je lek rijden),
ook niet onbelangrijk!!
jou uitlijning vraag begrijp ik niet!!
de banden rijden goed, geen vreemde trillingen ofzo!
Ggrrttzz
Wim
hee die japanse mini bikes zijn goed!!
mod edit: Dit hoort in de sectie "tekoop" niet in een topic wat over bandjes gaat!
mad_jokerfromhell@hotmail.com
greetings Mad Joker
mad_jokerfromhell@hotmail.com
greetings Mad Joker
- Wim
- forum gebruiker
- Contacteer:
Re: oeps
jeroen17 schreef:oh sorry wim ik was vergeten de velgjes der bij te zetten ik bedoel de uilijning v/d velgjes mazzzl
velgen met banden rijden uitstekend!!!
geen trillingen!!
en geen scheef belaste banden!!
Ggrrttzz
Wim
japanse bikes
Ik ben dit weekend bij twee bedrijven geweest die de japanse minibikes verkopen.
1 daarvan was de importeur van de sendai minibike!
Er zit wel duidelijk verschil tussen deze bikes wat betreft de onderdelen en de afwerking.
Ze zullen dus ook wel heel verschillend rijden.
De sendai staat op andere velgen en banden en heeft andere remklauwen.
Het motorblok heeft een extra kap over de cilinder voor koeling van de geforceerde koelunit.
Bij de sendai waren de banden merkloos, en bij de andere waren deze van het merk ZHONGY A.
Dus welke bike is nu de beste????????????
Dit is dus geen vraag, maar een antwoord op de vraag: bieden de banden van de japanse minbikes wel genoeg grip.
Er zit wel duidelijk verschil tussen deze bikes wat betreft de onderdelen en de afwerking.
Het motorblok heeft een extra kap over de cilinder voor koeling van de geforceerde koelunit.
Bij de sendai waren de banden merkloos, en bij de andere waren deze van het merk ZHONGY A.

Dit is dus geen vraag, maar een antwoord op de vraag: bieden de banden van de japanse minbikes wel genoeg grip.
Laatst gewijzigd door Ronnie op zo 30 mei 2004, 17:39, 1 keer totaal gewijzigd.
- Wim
- forum gebruiker
- Contacteer:
Re: japanse bikes
Ronnie schreef:Ik ben dit weekend bij twee bedrijven geweest die de japanse minibikes verkopen.
Bij de sendai waren de banden merkloos, en bij de andere waren deze van het merk ZHONGY A.![]()
kijk!!!
en dit is nu typisch "off topic"
als je een "eigen" vraag hebt,
open je dus een nieuwe topic, en ga je niet verder borduren op de topic van een ander!
succes
Wim
japanse minibike
Er wordt hier als eerste gevraagd hoe het zit met de grip van de banden en de uitlijning hiervan.
nu wordt hier in dit topic gesugereerd dat de banden van die japanse minibikes perfect zijn.
Het enige wat ik nu doe, is aangeven dat er twee verschillende japanse minibikes in omloop zijn, met verschillende banden.
Hoogst waarschijnlijk zit dus op 1 van deze bikes zeer slechte banden
die totaal geen grip bieden en op die andere zitten dus goede banden zoals wim dit sugereerd.
Je zult dan maar naar wim luisteren en dan de verkeerde banden kopen, dan voel je je toch echt genaaid.
Ik stel hier dus geen vraag, maar ik vertel hier alleen mijn bevindingen van wat ik gezien en gehoord heb.
Nu willen jullie dus dat ik over dit zelfde onderwerp een nieuwe topic aanmaak!!!!!!!!
Wat willen jullie nu, mensen afzeiken die ergens antwoord op geven.
gewoon belachelijk.
We zitten toch niet op kleuterschool!!!!!!!!!
nu wordt hier in dit topic gesugereerd dat de banden van die japanse minibikes perfect zijn.
Het enige wat ik nu doe, is aangeven dat er twee verschillende japanse minibikes in omloop zijn, met verschillende banden.
Hoogst waarschijnlijk zit dus op 1 van deze bikes zeer slechte banden
die totaal geen grip bieden en op die andere zitten dus goede banden zoals wim dit sugereerd.
Je zult dan maar naar wim luisteren en dan de verkeerde banden kopen, dan voel je je toch echt genaaid.
Ik stel hier dus geen vraag, maar ik vertel hier alleen mijn bevindingen van wat ik gezien en gehoord heb.
Nu willen jullie dus dat ik over dit zelfde onderwerp een nieuwe topic aanmaak!!!!!!!!
Wat willen jullie nu, mensen afzeiken die ergens antwoord op geven.
gewoon belachelijk.
We zitten toch niet op kleuterschool!!!!!!!!!