Eindelijk Gevonden................
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Eindelijk Gevonden................
Oke,
Eindelijk een perfecte minibike gevonden.................was al een tijdje op zoek.
Ik had in eerste instantie via een kennis van mij zo'n ding besteld welke op het moment worden aangeboden op marktplaats.nl etc.
Zo'n goedkope " Racer " uit Japan volgens mij.
Nou deze kwam binnen en alles wat je ook maar aanraakt breekt af of heeft speling..................................................
Dus retour en weer op zoek.......................................................
Een van de leden van onze motorclub, wist nog wel iets.
Een " GRC " en dan ook nog een echte..........................................
Jullie bergrijpen het al, deze dus gekocht.
Moet nog wel wat aan gebeuren mijn inziens, ben zelf helemaal gestoord van polijsten dus dat frame is aan de beurt...........maar gaat goed komen.
Graag jullie mening.
Uiteraard even wat foto's,
Binnenkort uiteraard meer foto's........................................
Eindelijk een perfecte minibike gevonden.................was al een tijdje op zoek.
Ik had in eerste instantie via een kennis van mij zo'n ding besteld welke op het moment worden aangeboden op marktplaats.nl etc.
Zo'n goedkope " Racer " uit Japan volgens mij.
Nou deze kwam binnen en alles wat je ook maar aanraakt breekt af of heeft speling..................................................
Dus retour en weer op zoek.......................................................
Een van de leden van onze motorclub, wist nog wel iets.
Een " GRC " en dan ook nog een echte..........................................
Jullie bergrijpen het al, deze dus gekocht.
Moet nog wel wat aan gebeuren mijn inziens, ben zelf helemaal gestoord van polijsten dus dat frame is aan de beurt...........maar gaat goed komen.
Graag jullie mening.
Uiteraard even wat foto's,
Binnenkort uiteraard meer foto's........................................
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Contacteer:
Hoi,
ik weet nog niet of ik ermee ga racen..........................
Ik ga de bike eerst geheel onder handen nemen en er dan eerst voor de fun op rijden.
Tandwiel.............................ik zal het even bekijken en verneem je vanzelf, uiteraard bedankt voor het aanbod.
P.S. foto's zijn even uit de lucht i.v.m. probs server.....
Uiteraard binnenkort meer foto's.
ik weet nog niet of ik ermee ga racen..........................
Ik ga de bike eerst geheel onder handen nemen en er dan eerst voor de fun op rijden.
Tandwiel.............................ik zal het even bekijken en verneem je vanzelf, uiteraard bedankt voor het aanbod.
P.S. foto's zijn even uit de lucht i.v.m. probs server.....
Uiteraard binnenkort meer foto's.
Uiteraard ben ik zeker bekend met de prijzen van dit soort mini bike's, echter had ik geen haast en als er dan iets op " het " pad komt.........................................tja.wevie666 schreef:wat heb je voor deze mini betaald dan?.. ziet er nog wel leuk uit
Voor wat betreft de prijs welke ik hiervoor betaald heb, dit laat ik graag in het midden.
Moet er zeker nog wat aan doen en zal dat allemaal laten zien, middels foto's.
Daar ik zelf een Kawasaki ZZR 1100 rijd met ruim 160 PK aan boord, zal ik zeker even moeten wennen aan de minibike.
Aangezien ik een eigen ZZRclub bezit, zou ik deze minibike wel eens in de kleuren kunnen laten spuiten van onze club.......maar nog niet zeker hoor.
U hoord spoedig van mij .
Uiteraard houd ik dit forum dagelijks in de gaten.
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Contacteer:
Op een vraag, een vraagwevie666 schreef:ik ben eigelijk benieuwd wat zo`n mini nog waard is..
Wat zou deze minibike voor jullie waard zijn en er dan van uitgaande dat de bike afgezien van poetswerk verder in prima staat is.
Beter nog, blokje gereviseerd, nieuwe koppeling en remblokken.
Bandje's oke.
Kuipdelen heel en in prima staat.
Doos met extra materialen erbij, waaronder drie reserve koppelingen compleet en special tools voor de/montage van diverse delen en verder nog wat klein spul.
Ik ben zeer benieuwd wat zo iets nou volgens jullie waard is.............