22-10 Breda

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

nylus
forum gebruiker

22-10 Breda

Bericht door nylus »

hallo

leuke dag weer vandaag vooral omdat het daar allemaal voor mij begonnen is :roll:

veel snelle mannen heb ik zien verschijnen en ook nog een paar zelfbouwertjes.

de baan vond ik wel heel erg wenen omdat het een heel technisch cirquit is, niet zo lang maar wel erg veel bochten. ik dacht nog: Yes, vandaag lekker gereden zonder te vallen en ja hoor laatse ronde ging ik. gelukkig niet hard en geen schade aan de bike alleen een blouwe plek op mijn kont aan over gehouden ( zit altijd zo lekker :evil: )

maar wat vonden jullie er eigenlijk van ? ik ben daar wel heel erg benieuwd naar want mocht het iedereen goed bevallen zijn zou ik nog is wat kunnen gaan aandringen om weer een keert z'n dagje te houden.

Grt Niels
http://video.google.nl/videoplay?docid=-849845263071309493
Johan911 rep.
forum gebruiker

Bericht door Johan911 rep. »

tsjaa.. breda wat moet ik er over zeggen..
veel bochten dus veel gooi werk en erg kort, maar dat komt omdat ik poeldijk gewend bent. Het was inderdaad behoorlijk wennen, maar na een aantal rondes ging het wat lekkerder en reed 0:30:66. Er reden trouwens echt veeeel hele snelle rijders! wel mooi om te zien hoe ze rijden. Op een gegeven moment werd ik onderuit gereden door een pasini en daarna nog eens 2 keer onderuit gereden door een pasini :? Kunnen we niet gewoon wachten totdat je zeker weet dat je er langs kan in plaats van het onmogelijke doen :-k beetje jammer hè... Het laatste half uur zat ik voor een pasini en hij kwam me niet voorbij, omdat ik verdedigde, maar wist dat hij sneller was dan ik. Totdat ik viel door een andere pasini en deed hij een beetje onsportief tegenover mij :?: of was het niet zo bedoeld? Vond ik ook een beetje minder van deze zondag ochtend.. Maar goed, ik vond de baan verder niet zo leuk en op sommige plekken erg gevaarlijk. Dus ik ga wel gewoon naar poeldijk en/of roosendaal. PR voor mij was 0:29:28
GRC RR
www.johanracing.webs.com
Ed

Re: 22-10 Breda

Bericht door Ed »

nylus schreef:

maar wat vonden jullie er eigenlijk van ? ik ben daar wel heel erg benieuwd naar want mocht het iedereen goed bevallen zijn zou ik nog is wat kunnen gaan aandringen om weer een keert z'n dagje te houden.

Grt Niels
Hoi Niels;
Je hoeft niet aan te dringen voor een vervolg,die komt heus wel.

En Johan,vervelend van de aanvaringen helaas gebeurt het soms door wie zijn schuld dan ook.

Maar gevaarlijke punten in de baan vindt ik toch wel erg overdreven,zeker vergeleken met P........

Gr Ed
Laatst gewijzigd door Ed op zo 22 okt 2006, 20:52, 1 keer totaal gewijzigd.
double minibike
forum gebruiker

Bericht door double minibike »

Johan911 rep. schreef:tsjaa.. breda wat moet ik er over zeggen..
veel bochten dus veel gooi werk en erg kort, maar dat komt omdat ik poeldijk gewend bent. Het was inderdaad behoorlijk wennen, maar na een aantal rondes ging het wat lekkerder en reed 0:30:66. Er reden trouwens echt veeeel hele snelle rijders! wel mooi om te zien hoe ze rijden. Op een gegeven moment werd ik onderuit gereden door een pasini en daarna nog eens 2 keer onderuit gereden door een pasini :? Kunnen we niet gewoon wachten totdat je zeker weet dat je er langs kan in plaats van het onmogelijke doen :-k beetje jammer hè... Het laatste half uur zat ik voor een pasini en hij kwam me niet voorbij, omdat ik verdedigde, maar wist dat hij sneller was dan ik. Totdat ik viel door een andere pasini en deed hij een beetje onsportief tegenover mij :?: of was het niet zo bedoeld? Vond ik ook een beetje minder van deze zondag ochtend.. Maar goed, ik vond de baan verder niet zo leuk en op sommige plekken erg gevaarlijk. Dus ik ga wel gewoon naar poeldijk en/of roosendaal. PR voor mij was 0:29:28
De pasini die jou onderuit reed was de "Gerry" verdedigen is prima...maar als iemand naast je zit op de goede lijn dan moet je hem niet gewoon blindelings insturen...en dat deed jij dus wel :roll:
En dan gebeuren dit soort dingen....de baan was te smal om normaal in te halen..dus je kunt alleen uitremmen...en ik zat achter Gerry en ja ik was diegen die sneller was als jou...en als ik die actie van jou zag vond ik hem stom..heeft niks met onsportief te maken..

Bij ons is het normaal om de snellere jongens na enkele ronden ruimte te geven om te paseren...en jij vond dat blijkbaar niet nodig...en daar was Gerry :lol: :lol: :lol:

Het is geen wedstrijd dus elkaar de ruimte geven is echt niet zo erg....geld voor meerdere mensen :oops:

Volgende keer weer vrolijk verder gaan komt vast wel weer goed

gr,

P.s weet trouwens niet wat jij er onsportief aan vond?
www.hf-racing.nl
nylus
forum gebruiker

Bericht door nylus »

Johan911 rep. schreef:beetje jammer hè...
ben ik wel beetje mee eens. ik ging zo gouw als ik kon aan de kant en gaf iedereen echte ruimte ZAT. toch bleven sommige 4 takters het niet snappen en duwde hem zo gouw ze er waren er al tussen. met mijn weinige ervaring vind ik dit toch ook nog niet zo fijn......

maar ja van de andere kant, ik wen er zo natuurlijk wel aan zolang ze mij niet mee pikken vind ik het goed :roll: anders hebben ze toch echt een kwaaie aan mij.
http://video.google.nl/videoplay?docid=-849845263071309493
Twan
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Twan »

Heeft Gerry nu het ronde record? :wink: :lol:

Of zijn er anderen die een poging gewaagd hebben??
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
double minibike
forum gebruiker

Twan schreef:Heeft Gerry nu het ronde record? :wink: :lol:

Gerry had geen tranpsonder :(

mike had 27.16

Mijn snelste ronde was 27.30 sec

dus de 90 kg ging redelijk vandaag :oops: :oops:
www.hf-racing.nl
Maik WOOFER
forum gebruiker

Bericht door Maik WOOFER »

27,16 was record als ik mij niet vergis.
ik moet het doen met een 28,76 :)

Verder vond ik de dag wel oke. Maar het was wel TE druk.
Daarnaast heb ik kennis gemaakt met het rijgedrag van NMC rijders ;). Opzich natuurlijk niets mis mee, maar houd er rekening mee dat er ook rijders zijn die dit ECHT alleen voor hun LOL doen.

Verder heeft www.indoorminibike.nl het goed geregeld!!!!
Jongens en Meiden BEDANKT!!!!!
Te koop [color=green]Blata Elite 14 WRS KIT[/color]; Bike kompleet + ongespoten zitje, tandwiel 6/7 en 66,68,70,72, Stage6 temp/toeremeter, speciale bok. ander filter, Hank koppeling, volledig nagekeken/gereviseerd door Bert.
Mertun
forum gebruiker

Bericht door Mertun »

Twan,

er waren meer mensen in Breda , dus waarschijnlijk heeft niet alleen Gerry zijn best gedaan om een snelle tijd neer te zetten :wink: :wink:

Vond het alleen een beetje jammer dat mijn bike stuk gereden werd door iemand die er achterop is gereden.... alles is ter plekke al vervangen, maar was niet nodig geweest in een training denk ik dan, maar achteraf gezien lachen we er maar om en denken we er maar aan dat die dingen kunnen gebeuren in deze sport :roll: :wink:
Gerry
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Gerry »

Wij rijden uiteraard voor ons plezier ... ik heb me trouwens rot gelachen daar, leuke baan, helemaal niet moeilijk, beetje stuurwerk, best aangenaam,
En ja als er iemand op mijn achterwiel instuurd als ik een uitrem actie maakt je kijk niet je niet verder dan je neus lang is , mijn mening ....

Hoe bedoel je met wedstrijdrijders, dat ben ik helemaal niet !!!!

Ik heb helemaal niets gemerkt onsportief gedrag, maar af en toe moet je wel even plaats laten, wat normaal is vind ik?

ik kan het ook niet helpen dat ik snel ben :oops:

maar ik had toch graag een confrontatie aangegaan, met MM maar hij ontweek ze heel professioneel, zonde :lol:
Twan
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Twan »

Mertun schreef:Twan,

er waren meer mensen in Breda , dus waarschijnlijk heeft niet alleen Gerry zijn best gedaan om een snelle tijd neer te zetten :wink: :wink:
Ja dat klopt. Maar ik weet dat Gerry heel hard gaat en kan. Vandaar de vraag.
Niets mis mee denk ik. 8)
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Mertun
forum gebruiker

Bericht door Mertun »

Twan schreef:
Mertun schreef:Twan,

Ja dat klopt. Maar ik weet dat Gerry heel hard gaat en kan. Vandaar de vraag.
Niets mis mee denk ik. 8)
Twan,

er zegt ook niemand dat er iets mis mee is :wink: :wink:
schroefje

Bericht door schroefje »

Jammer dat er geen transponders aan zaten ;)

In R'daal kwam het er ook helaas niet van....
Ed

Bericht door Ed »

nylus schreef:
ben ik wel beetje mee eens. ik ging zo gouw als ik kon aan de kant en gaf iedereen echte ruimte ZAT. toch bleven sommige 4 takters het niet snappen en duwde hem zo gouw ze er waren er al tussen. met mijn weinige ervaring vind ik dit toch ook nog niet zo fijn......

maar ja van de andere kant, ik wen er zo natuurlijk wel aan zolang ze mij niet mee pikken vind ik het goed :roll: anders hebben ze toch echt een kwaaie aan mij.
Hoi Niels;
Ik had ,als ik jou was, bij de langzamere groep gereden dan had je alle ruimte om je eigen tempo te rijden.
Maar ik denk bij de volgende keer dat er minder rijders zijn(zeker minder wedstrijdrijders)
Maar ik hoop dat (bijna)iedereen een leuke ochtend heeft gehad.
Gr Ed
double minibike
forum gebruiker

nylus schreef:

Als je zo weinig ervaring hebt en je toch in de snelle klasse wilt rijden dan moet je achteraf niet zeuren dat ze er snel voorbij wilden :roll:
Beetje een raar gezegde naar mijn inziens...

Het is jammer dat er hier een beetje negatief gepraat word over de pasini-rijders...die jongens weten echt wel wanneer ze in kunnen halen..en gaan geen onnidige risicos lopen..

En er waren gewoon mooie races vandaag...dus de volgende keer als er een langzamer iemand rijdt.... iedereen er netjes achter blijven tot hij het teken geeft dat je mag passeren :roll: :roll: is ook niet de bedoeling dacht ik zo..

Het was gewoon een sportieve racedag met mooi uitremacties....dat is racen......of gaan we volgende week met zijn allen tennissen jongens :?:

Nee effe zonder gekheid.....iedereen wil zo snel en veilig mogelijk rijden...en dan gebeurt het weleens dat er een sneller iemand je om de oren vliegt..niks om bang voor te zijn

Dus zullen we je laatste zinnetje maar niet te serieus opvatten he :?: :?:
www.hf-racing.nl
Gesloten