membraan op carters lassen
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
membraan op carters lassen
ik denk op de vorige server had iemand foto's gepost met carters waar membraan op zat en die had ik net nodig dus heeft iemand foto van dat soort speelgoed post die ff bedankt mazzzl jeroen
- killerbeast
- forum gebruiker
- killerbeast
- forum gebruiker
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Contacteer:
alu lassen met mig is zeer moeilijkMarkie schreef:tig of mig kan ook!
btw je pa kan dat echt wel op zijn werk! daar lassen ze toch ook alu!
eerdat jij hem goed afgesteld heb ben je 90.
het beste las het met een TIG apparaat met extra voetpedaal waarmee je de amperage mee kan regelen.
alu is zeer moeilijk te lassen en daarmee kan je het wel goed doen.
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)
EEN NIEUWE SITE!!!
http://raceteamvangeel.nl/
EEN NIEUWE SITE!!!
http://raceteamvangeel.nl/
carters lassen
ik heb al geprobeerd carters te lassen en dat gaat goed met gewone alu tig draad mits je je blok 1 nacht in de thinner legt want blijkbaar trekt benzine in het aluminium en da is bagger lassen maar het grote probleem is met alu tiggen dat je nie in scherpe hoeken kunt lassen dus ik denk dak maar een stuk van men carter afslijp en er later weer op las maar wim bedankt voor de foto mazzzlll jeroen
ik heb wel is iets gemaakt met een teflon blok, nooit geprobeerd, hebt weggegeven, ik had het weer van iemand anders gekregen, die heeft er een 3spaaks achterwiel mee kapot getrokken tijdens een nk heel lang geleden. toendertijd zat er ook een teflon stuk op, je moet het kitten, en vastzetten met bouten, das een oplossing voor de beunhazen, zoals ik het maar noem. mvg Xander....
ps: alu lasse valt opzig mee, mits je het presieze materiaal weet
ps: alu lasse valt opzig mee, mits je het presieze materiaal weet
- jeroenvanel
- forum gebruiker
- Contacteer:
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Contacteer:
30%...
Kan best opzich. Als je ipv een standaard cil naar een 70cc + membraan op carter etc gaat
Zo heel veel vermogen scheeld het niet als je het op een al goede setup bouwt. Veel crossers hebben ook gewoon membraan op cilinder en dat werkt ook gewoon goed.
Verder weet ik niet veel van lassen, alleen als je alleen al naar die carters kijkt schrik jeje al kapot
Dingen zijn volgens mij echt gewoon van afval materiaal gegoten.
Kan best opzich. Als je ipv een standaard cil naar een 70cc + membraan op carter etc gaat
Zo heel veel vermogen scheeld het niet als je het op een al goede setup bouwt. Veel crossers hebben ook gewoon membraan op cilinder en dat werkt ook gewoon goed.
Verder weet ik niet veel van lassen, alleen als je alleen al naar die carters kijkt schrik jeje al kapot
Dingen zijn volgens mij echt gewoon van afval materiaal gegoten.