as 11 juli heinkenszand
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
as 11 juli heinkenszand
Wie komen er allemaal naar h-zand?
dan kunnen jullie wel naar mijn huis komen! voor gezeligheid etc , en mischien wel gemakkenlijk om te knutselen cq afstellen.
enne als je wat vroeger bent kunnen we al vast wat oefenen op het baantje als ie dan al klaar is! Ik weet hoe we rijden (waarschijnlijk) dat heb ik van Willem!
We rijden op straatstenen/klinkers, er zijn 2 drempels.
Ik heb moeite op volgas te rijden, je trilt gewoon van je bike af daarzo.
Ik heb er al wat over gezegd, maarjaah.
De baan bestaat uit 4 rechte stukken best wel lang dus zwaarder tandwiel verhouding denk ik!
let op: we rijden in Heinkenszand dus die baan wordt mischien nog veranderd !
dan kunnen jullie wel naar mijn huis komen! voor gezeligheid etc , en mischien wel gemakkenlijk om te knutselen cq afstellen.
enne als je wat vroeger bent kunnen we al vast wat oefenen op het baantje als ie dan al klaar is! Ik weet hoe we rijden (waarschijnlijk) dat heb ik van Willem!
We rijden op straatstenen/klinkers, er zijn 2 drempels.
Ik heb moeite op volgas te rijden, je trilt gewoon van je bike af daarzo.
Ik heb er al wat over gezegd, maarjaah.
De baan bestaat uit 4 rechte stukken best wel lang dus zwaarder tandwiel verhouding denk ik!
let op: we rijden in Heinkenszand dus die baan wordt mischien nog veranderd !
Beter 10 minibike's dan 1 gare computer.....
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Contacteer:
- killerbeast
- forum gebruiker
dat is zeker wel 3x keer zo groot als in gravenpolder gelukkig maar. mijn bike zal dan wel weer inelkaar staan. en heb de keuze uit alle voortandwielen dus ik denk dat ik voor 16 of 17 ga. en dat trillen valt best wel mee hoor dan moet je maar een geveerde voorvork maken net zoals ik heb gedaan.
mark ik spreek je er nog wel over van hoe en wat. want misschien kom ik zaterdag avond al met me bike naar jou toe maar dat zien wel nog wel.
mzzl eric
mark ik spreek je er nog wel over van hoe en wat. want misschien kom ik zaterdag avond al met me bike naar jou toe maar dat zien wel nog wel.
mzzl eric
- killerbeast
- forum gebruiker
- killerbeast
- forum gebruiker
- killerbeast
- forum gebruiker
- killerbeast
- forum gebruiker
me blokje staat al weer bijna inelkaar moet nog cil en kop monteren. maari ik moet eerst effe shoppen voor ik weer kan gaan opbouwen. dat doe ik vrijdag dus dat word zondag lekker sleutelen voor mij.
Het scooterblok ligt van de week al in de garage en dan kan ik effe flink gaan beunen in dat blokje.
mzzl eric
Het scooterblok ligt van de week al in de garage en dan kan ik effe flink gaan beunen in dat blokje.
mzzl eric