proma cc verschil puch citta
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
proma cc verschil puch citta
in mijn kring kan ik dus all1 aan een citta proma cc komen als ik een puch bocht eronder las is er dan een verschil met de originele puch proma cc?
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Berichten: 2483
- Lid geworden op: di 07 okt 2003, 11:58
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
jah...de bochten zullen niet hetzelfde zijn.
heb je echter een top setup dan zou ik zeggen fix het.
heb je geen echt brute setup waar je alles uit wil halen is dit wel ff te verwaarlozen.
hij zal korter of langer worden waarmee het vermogenafgifte veranderd.
en de conische hoek(als die er is) zal ook anders zijn.
dit kan er natuurlijk ook iets beter op worden.
dit kunnen ook niet voor je zeggen want wij weten je setup niet enz.
heb je echter een top setup dan zou ik zeggen fix het.
heb je geen echt brute setup waar je alles uit wil halen is dit wel ff te verwaarlozen.
hij zal korter of langer worden waarmee het vermogenafgifte veranderd.
en de conische hoek(als die er is) zal ook anders zijn.
dit kan er natuurlijk ook iets beter op worden.
dit kunnen ook niet voor je zeggen want wij weten je setup niet enz.
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)
EEN NIEUWE SITE!!!
http://raceteamvangeel.nl/
EEN NIEUWE SITE!!!
http://raceteamvangeel.nl/
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Berichten: 2483
- Lid geworden op: di 07 okt 2003, 11:58
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
ze weten bij proma toch niet dat hij een bepaalde setup heeft en er een cc voor een citta voor neemt.wevie666 schreef:de cc voor cita is voor die cilinder gemaakt.. dit zal nooit echt mooi lopen
ligt per setup verschillend.
@ maniac....waar woon jij in dordt?..ik sterrenburg3
btw real name ''erwin van geel''
pm maar als je msnadres wilt.
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)
EEN NIEUWE SITE!!!
http://raceteamvangeel.nl/
EEN NIEUWE SITE!!!
http://raceteamvangeel.nl/
Tuurlijk maar je hebt het bij citta wel over een snorbrommer herossi-nr.1 schreef:ze weten bij proma toch niet dat hij een bepaalde setup heeft en er een cc voor een citta voor neemt.wevie666 schreef:de cc voor cita is voor die cilinder gemaakt.. dit zal nooit echt mooi lopen
ligt per setup verschillend.
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Berichten: 2483
- Lid geworden op: di 07 okt 2003, 11:58
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
Die van een citta loopt schuin af en word aan de cilinder bevestigd door hem om het buisje dat uit te de cilinder komt te klemmen.
Er zit dus gewoon een "zaagsnede" in met een klem er om heen.
Bij een puch zit er gewoon een flens. Volgens mij is de bocht van een citta ietsje langer maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Jopie
Er zit dus gewoon een "zaagsnede" in met een klem er om heen.
Bij een puch zit er gewoon een flens. Volgens mij is de bocht van een citta ietsje langer maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Jopie
De cita uitlaat is precies hetzelfde maar dan in spiegel beeld.
Je moet alleen de aansluiting veranderen maar lassen moet je toch.
Maar deze uitlaat is zelfs mooier omdat je die afgezaagde steun niet
meer hebt in de midden van je dikke bocht (die zit nu aan de binnen kant)
In vermogen maakt het niks uit Kheb ze allebei.
Je moet alleen de aansluiting veranderen maar lassen moet je toch.
Maar deze uitlaat is zelfs mooier omdat je die afgezaagde steun niet
meer hebt in de midden van je dikke bocht (die zit nu aan de binnen kant)
In vermogen maakt het niks uit Kheb ze allebei.