welk type luchtfilter
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
renek
welk type luchtfilter
ik heb een miniquad voor mijn zoon,die rijd vaak in de zand.er zit nu een standaart luchtfiltertje op,zo,n zwart dekseltje.
wie weet een goede luchtfilter,en moet ik dan ook een adaptor kopen en hoe groot is die aansluiting???
wie weet een goede luchtfilter,en moet ik dan ook een adaptor kopen en hoe groot is die aansluiting???
- minibike team assen
- nieuwe gebruiker
luchtfliter
twin air zijn goed luchtflitters veel jongens in de race hebbe die 
Een powerfilter is over het algemeen meer gaas dan filter.
Een schuimfilter met een goede filter olie is echt goed stof/zand dicht. Wat je wel regelmatig moet doen is het filter uitwassen, zeker als je in het zand crosst.
Een droog schuimfilter werkt ook goed, beter als powerfilter vind ik persoonlijk, maar minder als met olie ingevet.
En een papier achtig filter ja, werkt ook maar ben ik personlijk geen fan van.
Niels
Een schuimfilter met een goede filter olie is echt goed stof/zand dicht. Wat je wel regelmatig moet doen is het filter uitwassen, zeker als je in het zand crosst.
Een droog schuimfilter werkt ook goed, beter als powerfilter vind ik persoonlijk, maar minder als met olie ingevet.
Niels
-
renek
Re: luchtfliter
ja race is toch iets anders dan cross lijkt mijminibike team assen schreef:twin air zijn goed luchtflitters veel jongens in de race hebbe die
-
renek
ik ga voor jou antwoord,lijkt me een goed idee schuim.bedanktTnTnelis schreef:Een powerfilter is over het algemeen meer gaas dan filter.
Niels
-
nibbles
-
speedydevil