Mini Bike Jobse *Update* 19-06
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Mini Bike Jobse *Update* 19-06
Nou na aanschaf van blate voor en achter vlegen mog ik dus een nieuw frame gaan bouwen omdat het zooitje nie precies paste en had ook wel weer eens zin om een nieuwtje te fixe
hier me zelfgemaakte voorvork vind em wel gelukt:
aleen weet ik nog niet waar ik me remklauwe ga monteren voor of achter de voor vork poot als ik hem der achter doe dan heeft ie niet heel zijn remschoen op de remschijf maar der boven vink beetje vreemd staan wat jully hier een paar pic der van :
zeg ma wat jully der van vinde iedéén zijn ook welkom
nou me voor remklauwe ek ook gefixt wat een gepiel maar je hoort hem niet als ik aan me wiel draai
weer wat gedaan
hier nog paar nieuwe pic
tandwieltje
remetje
:::: UPDATE ::::
Update 28-07-04
hier me zelfgemaakte voorvork vind em wel gelukt:
aleen weet ik nog niet waar ik me remklauwe ga monteren voor of achter de voor vork poot als ik hem der achter doe dan heeft ie niet heel zijn remschoen op de remschijf maar der boven vink beetje vreemd staan wat jully hier een paar pic der van :
zeg ma wat jully der van vinde iedéén zijn ook welkom
nou me voor remklauwe ek ook gefixt wat een gepiel maar je hoort hem niet als ik aan me wiel draai
weer wat gedaan
hier nog paar nieuwe pic
tandwieltje
remetje
:::: UPDATE ::::
Update 28-07-04
Laatst gewijzigd door derbi master op zo 19 jun 2005, 19:22, 14 keer totaal gewijzigd.
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Contacteer:
ja idd dat dacht ik ook omdat het dan geduwet word (de ophanging) en dat heeft meer kracht dan trekken
en de as ophanging ek daar gedaan omdat ik het zo mooier vond
heb de remklauwe ophaning ook gefixt dus nu ga ik aan het frame beginnen
aleen zat der een klein slagje in me schijfrem dus die mot ik der nog ff uit zien te tikken.
en de as ophanging ek daar gedaan omdat ik het zo mooier vond
heb de remklauwe ophaning ook gefixt dus nu ga ik aan het frame beginnen
aleen zat der een klein slagje in me schijfrem dus die mot ik der nog ff uit zien te tikken.
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
je remklauw zo bevestigen, zodat die in principe LOS hangt op je remschijf..
dus als je niet remt..kan je je remklauwtje iets heen en weer schuiven op je schijf. en als je dan remt...trekt de klauw doordat hij los zit, zichzelf recht op de schijf, waardoor je schijf als het ware niet in de goede houding word getrokken tussen je remblokken.
als je je rem dan weer loslaat.."zoekt" de remklauw zelf de goede positie om de remschijf heen
met dit systeem voorkom je dat je schijf aanloopt, en alle kanten op gaat trekken als je remt.
greetz
Untiej
dus als je niet remt..kan je je remklauwtje iets heen en weer schuiven op je schijf. en als je dan remt...trekt de klauw doordat hij los zit, zichzelf recht op de schijf, waardoor je schijf als het ware niet in de goede houding word getrokken tussen je remblokken.
als je je rem dan weer loslaat.."zoekt" de remklauw zelf de goede positie om de remschijf heen
met dit systeem voorkom je dat je schijf aanloopt, en alle kanten op gaat trekken als je remt.
greetz
Untiej
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !