Spruitstuk voor 70 cc athena membraan AJH
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Spruitstuk voor 70 cc athena membraan AJH
De titel zegt het al een klein beetje.
Ik ben van plan een 16 mm dellorto te kopen MAAR de binnemaat daarvan is 24 mm. Nu komt het probleem mijn spruitstuk is de buitenmaat 26 mm en kan dus niet over elkaar geschoven worden.
Ik zou hem kunnen laten afdraaien maar dan hou je een wand over van 1.15 mm en dit is erg dun. Zijn er nog andere spruitstukjes die passen op de 70 cc athena AJH?
Ik heb zitten kijken maar de honda mb komt aardig overeen, heeft er misschien iemand ervaring mee? Want anders zou ik er zelf 1 moeten maken en koop liever een bestaand.
grt patrick
Ik ben van plan een 16 mm dellorto te kopen MAAR de binnemaat daarvan is 24 mm. Nu komt het probleem mijn spruitstuk is de buitenmaat 26 mm en kan dus niet over elkaar geschoven worden.
Ik zou hem kunnen laten afdraaien maar dan hou je een wand over van 1.15 mm en dit is erg dun. Zijn er nog andere spruitstukjes die passen op de 70 cc athena AJH?
Ik heb zitten kijken maar de honda mb komt aardig overeen, heeft er misschien iemand ervaring mee? Want anders zou ik er zelf 1 moeten maken en koop liever een bestaand.
grt patrick
- Rossifumi
- forum gebruiker
Spruitstukjes en membramen van honda mb/mt passen gelijk op je AJH. Ik weet niet of je je carburateur naar voren wil richten, want dan zal je wel iets anders moeten maken dacht ik.
Ik heb dr laatst zelf 1 gemaakt op school. Op het puchforum staan er meer topics over dan hier. Misschien moet je daar eens even zoeken.
Suc6!
Groeten
Ik heb dr laatst zelf 1 gemaakt op school. Op het puchforum staan er meer topics over dan hier. Misschien moet je daar eens even zoeken.
Suc6!
Groeten
maar heb met de dellorto goeie ervaring en mikuni totaal geen dus ga ik toch voor het zelf maken van een spruitstukje. Dit omdat ik hem dan naar voren kan plaatsen zoals hij nu zit, dus ik neem een stukje pijp met een buitenmaat van 24 mm. Aangezien de 16 mm dellorto ook aansluitmaat heb van 24 mm moet dat gaan lukken.
bedankt voor de informatie iig...weet niet of er nog meer dingen mogelijk zijn maar dan mag er evengoed gepost worden omdat ik nog niet zover ben om een spruitstuk te maken.
bedankt voor de informatie iig...weet niet of er nog meer dingen mogelijk zijn maar dan mag er evengoed gepost worden omdat ik nog niet zover ben om een spruitstuk te maken.
- Richard D
- forum gebruiker
- Contacteer:
neem een stukkie pijp van 25-26 mm en draai hem af op 24mm (doe ik wel voor je)
waarom........ een pijpje is nooit 100% rond
waarom........ een pijpje is nooit 100% rond
[url=http://imageshack.us][img]http://img209.imageshack.us/img209/5329/forumonderschriftpz6.jpg[/img][/url]
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
-
#mikey#
o ring op die maat is niet te koop? ook die moet je draaien en ik heb geen draaibank...#mikey# schreef:gewoon het witte kunstof busje uit je carb halen en een o-ring in je carb leggen dan past je carb er wel op goed andrukken klaar
Ik zit nu dus gewoon te kloten, een honda mb spruitstuk past maar dan staat hij naar achter toe en naar voren staan is ff makkelijker met sleutelen.
het is gewoon klote, de 14e red ik niet en daar baal ik al van ivm met 1e keer rijden dit jaar.
- rkpdude
- forum gebruiker
- Contacteer:
0-ring draaien? ik denk dat mikey een rubberen ring bedoel. dus die kan je vast wel kopen bij een auto/lager/onderdelen boer..
NK 2003 6e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
- Lg tweewielers
- Moderator

- Contacteer:
Spruitstuk is toch niet zo heel erg ingewikkeldIJmuiden-mini schreef:o ring op die maat is niet te koop? ook die moet je draaien en ik heb geen draaibank...#mikey# schreef:gewoon het witte kunstof busje uit je carb halen en een o-ring in je carb leggen dan past je carb er wel op goed andrukken klaar
Ik zit nu dus gewoon te kloten, een honda mb spruitstuk past maar dan staat hij naar achter toe en naar voren staan is ff makkelijker met sleutelen.
het is gewoon klote, de 14e red ik niet en daar baal ik al van ivm met 1e keer rijden dit jaar.
O ringen kan je echt overal halen zoals roel al zei .... auto's zitten volgepakt met die dingen, waterpomp, verstuifers enz alles wat een ronde afdichting heeft bevat zon beetje wel een O-ring
De 14e is nog 10 dagen , moet makkelijk te doen zijn.
*Lg*
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
- basjee
- forum gebruiker
- Contacteer:
gaat je helaas niet lukken.
ik heb toevallig een athena 70cc ajh hier in de schuur liggen
heb voor de lol even mijn 19,5mm dellortho phbg as erop proberen te doen.
zonder celleron (plastic dingetje in je carburateur aan de spruitstukzijde)
past op de mm niet.
die carburateur is ook nog iets gekrompen door het vaak vastzetten van de carburateur op het spruitstuk.
er hoefd dus echt maar een heel klein beetje van het spruitstuk af..
ik ga er vanuit dat de 19,5mm en de 16mm dezelfde behuizing hebben.
hoop dat je er iets aan hebt.
ik heb toevallig een athena 70cc ajh hier in de schuur liggen
heb voor de lol even mijn 19,5mm dellortho phbg as erop proberen te doen.
zonder celleron (plastic dingetje in je carburateur aan de spruitstukzijde)
past op de mm niet.
die carburateur is ook nog iets gekrompen door het vaak vastzetten van de carburateur op het spruitstuk.
er hoefd dus echt maar een heel klein beetje van het spruitstuk af..
ik ga er vanuit dat de 19,5mm en de 16mm dezelfde behuizing hebben.
hoop dat je er iets aan hebt.
Grote kerels op een belachelijk klein fietsje