28 januarie 2007 breda

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
marcodep
forum gebruiker

28 januarie 2007 breda

Bericht door marcodep »

Mijn terug keer na de val waarbij ik mijn pols brak.

nou daar gingen we dan met mijn bikie richting breda. ik wilde eerst naar poeldijk gaan maar ik heb de keuze voor breda gemaakt omdat iets minder zwaar is voor de pols.
pasini team belgie en nog wat uit nederland en ruben en twee maatjes uit het limburgse(na verbetering)......
toen ik mijn pak aan trok kietelde het toch wel wat . een vreemd gevoel moet ik zeggen de zenuwen gingen door mijn lijf heen. eenmaal op de bike was het bij de tweede bocht al pats. alleen omdat ik vergeet banden koud en nieuwe banden. het eerste kwartier kwam ik trillend van mijn bike af . ik vond het helemaal niks . even tot rust gekomen en vervolgens met de langzame groep mee gegaan. na het gevoel ging het steeds wat beter na een uurtje was het enge gevoel weg en ging ik wat sneller. vooral na twee uur dacht "RUBEN"mij te helpen door van mijn schrik af te komen. hij reed gewoon mijn de banden in. :twisted: :twisted: :twisted: niet uit kwade doel hoor nee echt om mijn te helpen. ik viel best wel heftig maar ik dacht heeeeee vallen dat valt wel mee. en toen weer iets harder gaan rijden. alleen de techniek moet weer terug komen en dat duurd nog wel even...

jongens iedereen die er was . ... bedankt voor de leuke ochtend...

groeten marco

p.s. casper als je dit lees je baas mag wel wat aardiger worden
Laatst gewijzigd door marcodep op zo 28 jan 2007, 21:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Mertun
forum gebruiker

Re: 28 januarie 2007 breda

Bericht door Mertun »

marcodep schreef: en ruben en twee maatjes uit het oost brabantse.
Hey Marco,

het was vandaag inderdaad gezellig, maar om dan 3 limburgers uit te maken voor brabanders gaat me wel erg ver ;)
We hebben volgens mij allemaal wel lekker rond kunnen sturen, maar het was wel weer ff gruwelijk wennen, had al lang niet meer op de bike gehangen ;)
ruben4takt
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door ruben4takt »

het was inderdaad gezellig.en marco sorry voor die val van je maar je hebt wel je voordeel eruit gehaald want je was wel in een keer van je angst af en ben je harder gaan rijden.
groetjes ruben
marcodep
forum gebruiker

Bericht door marcodep »

sorry voor het verkeerd schrijven ruben.. zie jullie misschien volgende week weer
jarno_blata_23

Bericht door jarno_blata_23 »

eey.

Het was voor mij de 1e keer op die baan en vond hem erg mooi!
Het was erg leerzaam omdat het zo technisch is!
Ik wil hier graag nog eens komen rijden.

Gr jArno
Plaats reactie