Mijn Pocketracer is af (Updates pics.. Met snelle uitlaat!
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
- forum gebruiker
- Contacteer:
Mijn Pocketracer is af (Updates pics.. Met snelle uitlaat!
Nou ik ben bezig met mijn minibike geen zelfgebouwde maar eigen import. Ik ben nu bezig met spuiten ben bijna klaar moet de tank nog en dan weer in elkaar zetten! En stickers erop plakken.. Er komt een snelle uitlaat op + luchtfilter en racekoppeling en 15 a 16mm carabeteur erop! Maar dat komt later. Als die af is komen er foto's. Ik hoor wel wat jullie ervan vinden.
Laatst gewijzigd door MX_Melvin op za 18 sep 2004, 12:29, 3 keer totaal gewijzigd.
Je gaat de snelheid bijna verdubbelen met een uitlaat en luchtfilter?MX_Melvin schreef:Morgen wordt hij getuned uitlaat en luchtfilter en koppeling en bougie en dan loopt die aal 75 a 80km/h!
De koppeling zal niet veel aan de snelheid doen, en de bougie ook niet vrees ik...
Wat voor koppeling en uitlaat komen er op als ik vragen mag?
-
- forum gebruiker
- Contacteer:
Okee zo is die dan nu..
Het stuur zit erop omdat we bezig zijn met een basis van de Minibike en supermotard te maken en daarna komt mijn rossi set er weer op en dan gaan een supermotard (mini) maken op een andere minibike van mij een halve kuip als het goed. Gianelli NRX erop en het blok is helemaal getuned. Snelle carb is bijna binnen en hij trekt nu als een best een loopt 65 a 70 en heeft 6pk vanplaats 3.5pk!
Foto's komen in mijn andere antwoord ga ik nu 13:31 eventje maken..
Het stuur zit erop omdat we bezig zijn met een basis van de Minibike en supermotard te maken en daarna komt mijn rossi set er weer op en dan gaan een supermotard (mini) maken op een andere minibike van mij een halve kuip als het goed. Gianelli NRX erop en het blok is helemaal getuned. Snelle carb is bijna binnen en hij trekt nu als een best een loopt 65 a 70 en heeft 6pk vanplaats 3.5pk!
Foto's komen in mijn andere antwoord ga ik nu 13:31 eventje maken..
-
- forum gebruiker
-
- forum gebruiker