70 cc kit airsal
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
70 cc kit airsal
hey...heb een 70cc airsal gekocht, iemand ervaringen met deze cilinder?. zo naar mijn oog lijkt het een mooi cilindertje, heb m nog niet getest.
125cc 4 takt zelfbouw Proton style
'ik had de: cilinder-zuiger-zuigerveer-pistonpen-pistonclipjes-(betere)naaldlager-cilinderkop(moest ik er apart bij kopen)-bougie-voetpakking-koppaking-uitlaatpakking-inlaatpakking dat had ik allemaal voor 100 euro, en op de doos staat groot geschreven AIRSAL,....ben ik genaaid?. 

125cc 4 takt zelfbouw Proton style
Misschien wel ja....
.
Die cilinderkit kost normaal rond de 50 euro (afhankelijk van waar je hem koopt) en daar zit bij:
De cilinder, de zuiger, zuigerveer, pistonpen, circlipjes, tapeinden inlaat en uitlaat.
Je zei dat je de kop er los bij moest kopen dus heb je feitelijk 50 euro betaald voor een voetpakking, koppakking, bougie en naaldlager
.
Je bent dus redelijk genaaid.
Jopie

Die cilinderkit kost normaal rond de 50 euro (afhankelijk van waar je hem koopt) en daar zit bij:
De cilinder, de zuiger, zuigerveer, pistonpen, circlipjes, tapeinden inlaat en uitlaat.
Je zei dat je de kop er los bij moest kopen dus heb je feitelijk 50 euro betaald voor een voetpakking, koppakking, bougie en naaldlager

Je bent dus redelijk genaaid.
Jopie