heb al meerdere berichten gepost over mn nunshaku.
hij loopt slegt dus ik dacht laat ik de cilinder eens bekijken.
en tot mijn groote verbazing zag ik dat de pijl op de zuiger verkeerd staat.de pijl staat niet naar de uitlaat kant maar naar de in laat kant (dit moet toch anders om ?).
en het aanzuigvenster staat nu naar de uitlaat kant.
en nog een probleem , ik krijg mn cilinder er ook niet af
pleace help
en tot mijn groote verbazing zag ik dat de pijl op de zuiger verkeerd staat.de pijl staat niet naar de uitlaat kant maar naar de in laat kant (dit moet toch anders om ?).
pleace help
Klopt, de pijl moet wijzen naar je uitlaatpoort/-kant.
En over je cilinder, je kan proberen er voorzichtig een schroevendraaier tussen te steken....of voorzichtig mee omhoog wippen.
Gebruik GEEN grof geweld, anders dan sluit alles straks niet meer goed aan en kan je alles wegflikkeren.
Succes !!!
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen
Je kan gewoon via internet goedkoop een pakkingsetje bestellen.
Weet je zeker dat je de goede hebt.
Ik raad bij *geen sponsor* de 39cc pakkingset van Blata aan.
M.v.g. Sven
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen
pleace help
Klopt, de pijl moet wijzen naar je uitlaatpoort/-kant.
En over je cilinder, je kan proberen er voorzichtig een schroevendraaier tussen te steken....of voorzichtig mee omhoog wippen.
Gebruik GEEN grof geweld, anders dan sluit alles straks niet meer goed aan en kan je alles wegflikkeren.
Succes !!!
Geef je een tip ga NOOIT met een schroevendraaier tussen een pasvlak lopen wurmen, als je pech heb beschadig je het en lekt ie daar langs je pakking later.....
Gewoon idd klapje tegen de cilinder geven met kunstof hamer schrik ie meestal wel los
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder