speciale ''race''koppeling
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- jeroenvanel
- forum gebruiker
- Contacteer:
speciale ''race''koppeling
Hallo ik heb een vraag. Ik heb gisteren van iemand gezien dat hij een speciale koppeling had gemaakt.In plaats van de segmenten had hij de remschoentjes van een peugeot. Weet iemand misschien hoe dit te maken is? En hebben mensen hier ervaring mee? Die man zei dat dat ding net zo trok als een scooter is dit ook zo?
Greetzzz jeroen
Greetzzz jeroen
Het gaat hier waarschijnlijk om een zogenaamde mvd koppeling.
Tekoop bij HZ-bromshop.
Ik heb zelf meerdere van deze koppelingen gemaakt en in mijn bezit (verschillende veren), ben er wel tevreden over.. Het kan soms beter..
De menigen zijn verschillend over deze koppeling bij de verschillende NK-coureurs..
Je kunt ze maken van remschoenen van een yamaha mint en een grondplaat van een twee-klauws puch koppeling. Voor meer info over het maken, zie FAQ op puchforum.nl.
Ik heb helaas geen foto's van een koppeling zonder plaat erop.. Ga ze er ook niet van afdraaien want ik heb ze vast zitten met loctite. De achterkant is gewoon een standaard twee-klauws puch koppeling.

Tekoop bij HZ-bromshop.
Ik heb zelf meerdere van deze koppelingen gemaakt en in mijn bezit (verschillende veren), ben er wel tevreden over.. Het kan soms beter..
De menigen zijn verschillend over deze koppeling bij de verschillende NK-coureurs..
Je kunt ze maken van remschoenen van een yamaha mint en een grondplaat van een twee-klauws puch koppeling. Voor meer info over het maken, zie FAQ op puchforum.nl.
Ik heb helaas geen foto's van een koppeling zonder plaat erop.. Ga ze er ook niet van afdraaien want ik heb ze vast zitten met loctite. De achterkant is gewoon een standaard twee-klauws puch koppeling.
- jeroenvanel
- forum gebruiker
- Contacteer:
-
- forum gebruiker
- Contacteer:
hey
maar ze maken zoon koppelingetjes ook met peugot remschoentjes......zei iemand tegen mij maaar de vraag is naar tuurlijk van welke peugot???????????????? maar remschoentjes van een yamaha mint >>>>>>>>>>>en dan van welke scooter en van welk merk trekveren ????? groeten lp-racing
bob #63....:D:D:D lp-racingteam
-
- forum gebruiker
- Contacteer:
hey
en wat voor trekveren?
en denny de boogard en kevin thielen rijd met een 2 klauws grond plaat met peugot rapido rem schoentje en dan een beetje de rem schoentjes smaller maken dat ze er tussen passen ....maar ik weet niet of de grip vlakte van de schoentjes ut zelfde is (kwa grote en kwa zachtheid)?????????
en denny de boogard en kevin thielen rijd met een 2 klauws grond plaat met peugot rapido rem schoentje en dan een beetje de rem schoentjes smaller maken dat ze er tussen passen ....maar ik weet niet of de grip vlakte van de schoentjes ut zelfde is (kwa grote en kwa zachtheid)?????????
bob #63....:D:D:D lp-racingteam