Welke Carb en Spruitstuk KIT bij mijn Polini65
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
Welke Carb en Spruitstuk KIT bij mijn Polini65
Hey lui
heb vandaag me 65cc polini binnen gekregen, en zit hier nu dus ff te zoeken naar een geschikte membraan/spruitstuk kit..
DR heeft zulke kitjes, en Polini
welke is mij aan te raden.. en welke carburateur past hier het beste op.
ik zoek een Dellorto 16mm, maar dan NIET het type SHA, want die heeft een veel te grote luchtinlaat om er een powerfilter op te zetten...
Deze vraag dus vooral gericht aan de NK racers... die volgens NK normen rijden
Alvast bedankt..
groeten
jeroen
heb vandaag me 65cc polini binnen gekregen, en zit hier nu dus ff te zoeken naar een geschikte membraan/spruitstuk kit..
DR heeft zulke kitjes, en Polini
welke is mij aan te raden.. en welke carburateur past hier het beste op.
ik zoek een Dellorto 16mm, maar dan NIET het type SHA, want die heeft een veel te grote luchtinlaat om er een powerfilter op te zetten...
Deze vraag dus vooral gericht aan de NK racers... die volgens NK normen rijden
Alvast bedankt..
groeten
jeroen
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Op de polini past precies (andersom) een dr-kit van malossi voor een puegeot 103. Mijn brommerboer heeft ze liggen.. Op dit setje past weer een Dellorto PHBG 16 carburateur op. Deze carburateur heeft een 32 mm aansluiting voor het luchtfilter.
Je carburateur komt wel naar voren te staan, ik hoop dat het past met het luchtfilter en je kroonplaten/stuur.
Je carburateur komt wel naar voren te staan, ik hoop dat het past met het luchtfilter en je kroonplaten/stuur.
- Wim
- forum gebruiker
- Contacteer:
cittalover schreef:maar je kan beter 16mm keihin nemen of 16 mm mikuni snellere carberateur word vooral op honda s en yamahas schakels gebruikt
Yo
Keihin carb ken ik niet...maar!
de 16mm Mikuni is niet sneller/beter als de dellorto phbg16
'k heb zelf met beide getest, dellorto is absoluut beter!
snellere gasreactie en beter af te stellen!
Groetjes
Wim
Keihin maakt goede kwaliteit carburateurs en zijn ook goed af te stellen.Wim schreef:cittalover schreef:maar je kan beter 16mm keihin nemen of 16 mm mikuni snellere carberateur word vooral op honda s en yamahas schakels gebruikt
Yo
Keihin carb ken ik niet...maar!
de 16mm Mikuni is niet sneller/beter als de dellorto phbg16
'k heb zelf met beide getest, dellorto is absoluut beter!
snellere gasreactie en beter af te stellen!
Groetjes
Wim
Ze worden ook gebruikt op Honda viertakt brommers.
Ik kan je zo niet vertellen of ze geschikt zijn voor het racen, hopelijk binnenkort wel.
Mikuni is trouwens een soort imitatie van Keihin dus daar kan ook een deel van het verschil vandaan komen.
Jopie
-
- forum gebruiker