koppeling
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
koppeling
hallo
wie weet welk gewicht mijn koppeling ongeveer zou moeten hebben?
het betreft een 3 klauws koppeling. hij weegt nu in totaal 493 gram en de segmenten zelf 62 gram per stuk, maar nu pakt hij nog veel te vroeg en de schroefjes zijn 6 slagen ingedraaid.
ik rijd met een 70cc 6 poorts athena, hogedruk kop, 21 arreche carberateur en een proma cc uitlaat.
alvast bedankt
wie weet welk gewicht mijn koppeling ongeveer zou moeten hebben?
het betreft een 3 klauws koppeling. hij weegt nu in totaal 493 gram en de segmenten zelf 62 gram per stuk, maar nu pakt hij nog veel te vroeg en de schroefjes zijn 6 slagen ingedraaid.
ik rijd met een 70cc 6 poorts athena, hogedruk kop, 21 arreche carberateur en een proma cc uitlaat.
alvast bedankt
ik heb er al blauwe veertjes in zitten en die zitten dus al op zijn strakst, en dit moet beter kunnen want ze trekken me er allemaal uit.
mijn vorige koppeling woog nog 20 gram minder maar die is overleden.
toerental zou ik niet weten ik weet dat hij allen ontzettend jankt als hij vol op toeren is.
ik wil gewoon eens verschillende gewichten van mensen horen zodat ik een beetje idee heb.
Stephan
mijn vorige koppeling woog nog 20 gram minder maar die is overleden.
toerental zou ik niet weten ik weet dat hij allen ontzettend jankt als hij vol op toeren is.
ik wil gewoon eens verschillende gewichten van mensen horen zodat ik een beetje idee heb.
Stephan
hmmmnnn nog nooit van gehoord! wel gehoord dat je koppeling er uit kan zetten ivm het kapot gaan van zeggeringetje!er op te maken anders worden je koppelings schoenen er zo uit gepleurd..
maar de als die koppelings segmenten er uit willen, en je maakt er een plaatje voor is het eigenlijk al te laat. Want ze horen er niet uit te komen, waar ik nu zo bang voor bent is dat je opeens onderuit vliegt! als zo'n segment er uit komt en vast zit in je koppelingshuis: Slipt je achterband en ga je meestal onderuit
Beter 10 minibike's dan 1 gare computer.....
- killerbeast
- forum gebruiker