hij is klaar.
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
hij is klaar.
mijn (me dochters)minibike is klaar.met een eigen tank(echte met kraan) en zit.standaard maar vlot genoeg.zie foto bij minibikes hij is blauw en heeft nr 4.
leuk ding om te zien!
uhm... kan je het gas op standen zetten???? lijkt wel op zo'n versnellings handvat van een mountain bike!
en weer een idee kunnen stelen! : die mountainbike remsetjes!! erg mooi van kleur!
Ook ben ik weleens benieuwd wat voor uitlaat er onder zit?
uhm... kan je het gas op standen zetten???? lijkt wel op zo'n versnellings handvat van een mountain bike!
en weer een idee kunnen stelen! : die mountainbike remsetjes!! erg mooi van kleur!
Ook ben ik weleens benieuwd wat voor uitlaat er onder zit?
Beter 10 minibike's dan 1 gare computer.....
gashendel
ja het is inderdaad een setje van een mountainbike.het gas is de versnellingshendel voor de 7 speed achter(wel ff de borging de uithalen anders krijg je een soort cruisecontrol)en wat normaal de versnelling was voor je voortandwielen gebruik ik als starthendel.let maar op dit gaan er meer gebruiken,dan ben je dat lelijke hendeltje kwijt, nu moet je draaien en het werkt grandioos.
keep the mini on the road!
loek.
keep the mini on the road!
loek.
leuk zo een "andere"minibike zeg, super orgineel.
in de mountainbike wereld worden ook vaak hydralische remmen gebruikt, durfde je dat niet aan qua snelheid/remvertraging of wilde je gewoon geen schijfjes erop?
lijkt mij namelijk wel vet om hydraulisch te hebben,maar eerlijk gezegt..ik durfde het idd niet aan
in de mountainbike wereld worden ook vaak hydralische remmen gebruikt, durfde je dat niet aan qua snelheid/remvertraging of wilde je gewoon geen schijfjes erop?
lijkt mij namelijk wel vet om hydraulisch te hebben,maar eerlijk gezegt..ik durfde het idd niet aan
remmen
het mocht niet te veel kosten,dus geen schijfrem en dergelijke.
daarom moet je wel eens inventief zijn.Voorbeeld:het zwarte op het zitje is een omgedraaid muismatje.zitje en tank zijn eigen ontwerp,ik heb ooit eens 2 en een half jaar in de polyester gewerkt en het is nu 1 van me hobby's.deze minibike heeft me totaal 60 euro gekost,aanschaf puch was alleen al 10 euries(koopje)voor de rest een paar spuitbussen en een tankdop.
het zijspan op de site is ook van mij.(groene dapp)
aloha.
loek.
daarom moet je wel eens inventief zijn.Voorbeeld:het zwarte op het zitje is een omgedraaid muismatje.zitje en tank zijn eigen ontwerp,ik heb ooit eens 2 en een half jaar in de polyester gewerkt en het is nu 1 van me hobby's.deze minibike heeft me totaal 60 euro gekost,aanschaf puch was alleen al 10 euries(koopje)voor de rest een paar spuitbussen en een tankdop.
het zijspan op de site is ook van mij.(groene dapp)
aloha.
loek.