in de pits vond het het best wel druk, maargoed.
ik begon met banden warmen, en daarna proberen lekker te rijden.
omdat we om het kwartier gingen rijden, ging de tijd best wel snel.
de 2e keer dat ik ging rijden, moet ik natuurlijk weer banden warmen,en daarna ging het eigenlijk best wel goed.
de 3e keer dat we mochten rijden, heb ik maar 2 rondjes gereden, omdat we bij de bar zaten, en dus niet zagen dat we weer mochten rijden.
de laatste keer, ging ik een beetje te wild, ik dacht wel even meteen met koude banden de stijd aan te gaan met Roel. mja dat gaat niet, teminste niet als je banden nog bok koud zijn en je glijd met je achterband weg. Ik ben dus gevallen.
maar omdat ik net getankt had, en mijn tank was vol, toen kwam er allemaal benzine uit mijn tankdop. omdat hij op z'n zij lag. toen ik weer verder wou rijde, gleed mijn voorband bijna weg, en toen ging het niet echt goed meer, alleen de laatste 7 minuten ging het wel weer goed, toen was ik een beetje aan het stijden (nja achterelkaar aanrijden) met een jonge ( weet alleen zijn naam niet
erik was vandaag met zijn nieuwe bike, mooi geworde hoor erik !. en roel natuurlijk met zijn kartbaan bike(dat ding waar puch naafjes op zitten.
Vond het wel een gezellige dag
Groetjes Melanie
p.s heeft er iemand nog FILMPJES/FOTO'S gemaakt? zojaa, zet ze dan op t forum ofzoo ,