1 april poeldijk

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
chrisje

1 april poeldijk

Bericht door chrisje »

Rob Barst los zou ik zeggen :P

Na het was zoals gewoonlijk weeer gezellige dag tot me motor er bij kapte.. bleek er dus vuil in me sproeier te zitten en dat heb steven ff eruit gehaald ... toen kon ik weer ver rijden,,
het wedstrijdje : 1ste natuurlijk johan 2e de zwarte ridder atse en 3e chrisje en 4e Bo
en waar was rob ? die was gevallen doordat atse hem lanseerde :P

nou ..... dalijk volgt het verhaal van rob ! ik wacht in spanning af :P

chrisje
Janine
forum gebruiker

poeldijk

Bericht door Janine »

voor mij was het wel een leuke dag aalne totdat me ike vastliep.
toen moest ik stopen want hij was teheet en anders so er wat aanbrandde
maar voorderest was het wel een leuke dag:)

Janine
___________________--
blata elite 14 r
fasani

Re: 1 april poeldijk

Bericht door fasani »

ik ben zelf in vledderveen geweest was weer een leuke dag :D
rob polini
forum gebruiker

1 april

Bericht door rob polini »

ja 1 april geen grap,het is echt zo,maar goed zoals gewoonlijk lekker druk,en eerst tot elf uur lekker doorelkaar gereden,toen even een kleine toespraak van atse en rob en toen zijn de eerste gaan rijden ,het liep ondanks dat er een hoop van de organisatie in spa waren toch heel goed en wil hierbij dan ook de mensen die dat voorelkaar gekregen hebben ook hartelijk bedanken.
om even voor enen zijn we begonnen met de wedstrijd voor de wat kleinere en wat mindere snelle was een leuke wedstrijd blijft altijd leuk om naar te kijken,ze worden steeds sneller ook kan leuk worden met de paasrace op 8 april(zorg dat je op tijd aanwezig bent ivm de techi keuring)
ja en dan om kwart over een de jajaja kanonnen nauw daar kan ik kort over zijn wat een puinhoop ze gunnen me kaar het licht in de ogen niet althans een paar rijders eigenlijk is het er maar een namelijk atze,ik zal het uitleggen,de eerste start rij rob,alias de snake,atze,de zwarte ridder,chrisje,de start ging goed ik was als eerste weg gevolgd door atze en chrisje die trouwens ook sterk reed klasse chris,en na twee ronden lag ik nog steeds aan kop tot ergenis van atze,hij bleef het proberen,elke bocht weer en maar tegen me achter wiel aanduwen,ik dacht nog dadelijk vallen we nog en dat is toch niet nodig,nauw ik was nog niet uitgedacht,en toen ja heel smerig rijd die gewoon tegen mij zijkant aan in een bocht,hij schepte mij zo van de baan,ja daar lag ik dan zwaarademend,want hij had me goed geraakt,toen ik weer een beetje bij de mensen kwam ja toen waren er al een paar me voorbij gereden en dan weet je dat ga ik niet meer redden.
dus voormij was de wedstrijd afgelopen johan reed ook erg sterk en kon zijn ouwe vaar inhalen en de uitslag was eerste johan tweede atze de rat en derde chrisje wat wel heel fijn is dat het alle drie blata,s zijn.
even over de paasrace er word gereden met transponders van de firma van der ende er is een tech keuring en veel leuke prijsen,ik wens iedereen volgende week heel veel succes,en diep in me hart hoop ik dat atze de zwarte ridder volgende week tijdens de race een lekke band krijg(GEINTJE ATZE)nee minibikers dat kan gebeuren was weer heel leuk vandaag en tot de paasrace groeten snakie.
GRC RR ZWART..........5 poorter bizeta,hydr remmen.....
DiStefano
forum gebruiker

Bericht door DiStefano »

Na een heerlijke zomerse zaterdag in Zwolle te hebben gehad en we de nodige slaap hadden ingehaald waren we toch maar weer eens richting good old Poeldike vertrokken. En ondanks de leegloop naar Spa was het toch gezellig druk.
de wedstrijdjes op het einde zijn altijd weer een spektakel op zich al is het alleen maar om de personen die daar aan de start staan. met een mannetje geboren in 1999 tot bejaarde lui uit het jaar 1873 :wink: en dan kan dat wel eens fout gaan . Atse had natuurlijk door omstandigheden al een paar weken niet kunnen rijden en dan zie je dat dat toch allemaal weer wat moeilijker op gang komt en zo ook in de race de frustratie die hem dan parten speelt en zonder blikken of blozen zijn racemaatje onderuitschept.... maar we hebben kunnen genieten hoor, Rob is een meester aan het worden om de gaten dicht te houden helaas word dat niet altijd op prijs gesteld hé ouwe :wink:

Maar het was weer gezellig...

@: :idea: Tip voor Atse ik zou iemand anders met je bike naar de technische keuring laten gaan want ik weet uit betrouwbare bron wie er aan de keuring staat :wink: en die heeft nog een appeltje met je te schillen :evil:
Steven
Johan911 rep.
forum gebruiker

Bericht door Johan911 rep. »

ik dacht nog dadelijk vallen we nog en dat is toch niet nodig,nauw ik was nog niet uitgedacht,en toen ja....
Tsjaa rob.. hoeveel rondjes heeft dat denken geduurt? Want denken bij jouw duurt behoorlijk lang hè, haha geintje.. het is tenslotte 1 april

Ik had vandaag echt geen zin in poeldijk. De wedstrijd was wel leuk. Ik startte van de 2e rij en had er een paar ingehaald en toen reed ik het gaatje dicht naar rob en me vader. Me pa haalde een aktie uit bij rob, waardoor robbie viel. En 3 bochten later valt me vader zelf ook, haha. Toen reed ik verder heel de tijd alleen en probeerde ik een aantal rondes voluit te gaan om me tijd te verbreken.. Maar nee, een 1:06:45 :-k
Volgende week paasrace en daarna een tijd op andere banen rijden he :roll: :?

tot volgende week
GRC RR
www.johanracing.webs.com
chrisje

Bericht door chrisje »

Johan is helemaal ANTI-Poeldijk !!!! :P

maarja altijd wel gezellig met dat figuur :P hahahahahaha

chrisje

Ps. steven , atse , micheal , johan bedankt voor de hulp van me motor
mychael
forum gebruiker

poeldijk

Bericht door mychael »

ja ja gezellige mensen ik ben ook maar weer eens gaan rijden na die verschrikkelijke klapper van 2weken geleden.ik was in de wedstrijd goed onderuit gegaan waardoor ik toch flik doorelkaar ben geschud.maar niet al te min ben ik vandaag weer fris aan de start gegaan.het was echt een leuke dag en heb weer genoeg meegemaakt ACH ACH ACH ATZE TOCH!!!!!!!!!
ik wou de mensen die vandaag hebben geholpen met vlaggen,zeer hartelijk bedanken voor jullie hulp TOPPIE MANNEN.
Nog even voor diegene die zich nog niet hebben ingeschreven voor de paasrace volgende week.DOE HET NOG OPTIJD JE HEBT NOG EEN PAAR DAGEN inschrijven doe je op indoorminibike.nl.allemaal tot volgende week. en MANNEN EN DAMES fris aan de start volgende week.
gr mike wrs telefonica(indoorminibike.nl)
sando1991
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door sando1991 »

ik vond het ook weer een leuke dag alleen ik heb steeds een probleem met mijn bike dat hij steeds heel erg heet wordt en daarna uitvalt..
ondanks dat toch nog heel lekker gereden en ik kan niet wachten tot de paasrace!! :D

groeten Fernando
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=12617]blata elite 14 R[/url]= VERKOCHT..!
http://www.hilversums.nu/?p=profiel&pid=10940
RaceBeest

Bericht door RaceBeest »

Was een erg leuke dag! \:D/
Me koppeling moet nog een beetje ingereden worden, en op iets hogere toeren afgesteld worden.
hij trok wel goed als die koud is en als die warm was was het stuk minder.
vooral een flyover op.
het ging wel stukken beter dan de vorige keer.
En op top loopt me bike toch wel erg hard!! :shock:
toch lekker gereden!
en er stonden ook nog vette amerikanen!

Tot de volgende keer (niet bij paasrace)

Gr
Burnoutje
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Burnoutje »

Het was indd een hele leuke dag,
Gelukkig niet zo veel problemen met me bike gehad,
heb ook nog een camera op me bike gezet. zal eens kijken of ik et ff kan uploaden :lol:
Rond een uurtje of kwart voor 1, ging het niet echt, me bike ging heel moeilijk aan :? :? :? :?
Dus daar ga ik nog ff naar kijken!

En inderdaad die amerikaanse auto's waren echt kicke!!!!!!!! 8) 8) 8)
[url=http://www.burnoutje.n3t.nl][img]http://img87.imageshack.us/img87/2622/bannerbk9.jpg[/img][/url]
Biikerb0yy

Bericht door Biikerb0yy »

was geen leuke dag, mijn bike is kapot en me koppeling is kapot.. :S weet niet hoe dat komt..

ik hoop dat ik hem gemaakt heb voor het paasrace.

groeten
Polini-Michael
forum gebruiker

Bericht door Polini-Michael »

Biikerb0yy schreef:was geen leuke dag, mijn bike is kapot en me koppeling is kapot.. :S weet niet hoe dat komt..

ik hoop dat ik hem gemaakt heb voor het paasrace.

groeten
Mmm...
dat heb ik volgens mij tegen je gezegd,dat hij niet goed klonk
Was bedoeld als een stille hind maar blijkbaar niet serieus genomen he :lol:

Gr
[quote="Blata-Patrick"]wie binn'n een kniene kop ! =B [/quote]
chrisje

Bericht door chrisje »

Hij denkt gewoon nouen hij klinkt goed :P ik ga rijde :P
maarja dat kan gebeuren.. maar hij trilt ook als de ******
maarja..
mensen allemaal tot de paasrace