ik heb een probleem wie heeft nog meer een adaptor bij hz bromshop besteld ik heb uhm gister gekregen zou uhm vandaag passen maar kwam tot conclusie dat ie niet paste nu heb ik de tekening van RKPdude gebruikt en bewerkt om te laten zien wat er allemaal anders is heeft of had iemand van jullie dit probleem ook zoja hoe heb je dit opgelost
Mvg, Lucky-X
http://groups.msn.com/_Secure/0SgAdA7UW ... 7608171998
hz adaptor probleem
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- John_W
- forum gebruiker
- Contacteer:
Ik heb geen idee waar de adapter bij jou niet past. Ik heb zelf ook een adapter van HZ en de pasvorm was erg slecht. De passing met de naaf klopte voor geen meter. Heb hier een schuine kant in geschuurd en met vet de ring op de naaf geperst. Schrik niet, had hier 4,5 ton voor nodig om de ring zonder spleet op de naaf te krijgen.
Loslopen zal zelfs zonder de bouten niet plaatsvinden denk ik
Loslopen zal zelfs zonder de bouten niet plaatsvinden denk ik
- rkpdude
- forum gebruiker
- Contacteer:
We kunnen hier natuurlijk lang of kort over duscussieren, maar zoals ik het zie zijn er maar 2 oplossingen.
1: terug sturen naar hz
2: adaptor aanpassen zodat het wel past
Ikzelf zou voor optie 2 gaan en de adaptor aanpassen zodat het wel past. Nu zul je wel gaan roepen dat je geen draaibank tot je beschikking hebt, anders had je de adaptor zelf wel gemaakt, dus pas het 1 en ander aan met gereedschap wat je wel tot je beschikking hebt.
1: terug sturen naar hz
2: adaptor aanpassen zodat het wel past
Ikzelf zou voor optie 2 gaan en de adaptor aanpassen zodat het wel past. Nu zul je wel gaan roepen dat je geen draaibank tot je beschikking hebt, anders had je de adaptor zelf wel gemaakt, dus pas het 1 en ander aan met gereedschap wat je wel tot je beschikking hebt.